Kraj kwitnącej wiśni - 6 tydzień projektu Kontynenty

sobota, marca 23, 2013 24 Comments A+ a-




Witam kochane :)

Ostatnio trochę Was zaniedbuję, więc muszę postarać się o ciekawsze wzorki, żeby nie wiało nudą na blogu :).

Przyspieszam z Projektem Kontynenty, dzisiaj Azja, ale już w poniedziałek bądź wtorek umieszczę na blogu ostatnią pracę i będę mogła zająć się podsumowaniem moich zmagań i zająć się tylko Projektem Hobby :).

Azja kojarzy się z krajem kwitnącej wiśni - Japonią i ten motyw znalazł się u mnie na paznokciach :)





Jak wykonałam wzorek?

Wykonanie wzorku jest banalne, ale niestety czasochłonne :)

Najpierw pokryłam paznokcie 2 warstwami szarości od Wibo 63. Za pomocą cienkiego pędzelka i brązowej farbki akrylowej firmy Maries ( kolor: 687 Burnt Umber ) namalowałam gałązki. Następnie wspomagając się wykałaczką nakleiłam kwiatki ( Sincler Accessories 8500). Oczywiście całość dla utrwalenia pokryłam utwardzaczem.

Przy okazji powiem Wam, że nie jestem zadowolona z naklejek od Sincler Accessories. Niestety widzę, że niektóre z naklejek się odrywają mimo warstwy zabezpieczającej. Zdecydowanie jestem wierna firmie Top Choice - na nich się nigdy nie zawiodłam.





Wzorek wykonałam w ramach projektu:


Prace innych uczestniczek możecie znaleźć tutaj



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

24 comments

Write comments
madziamadzia
AUTHOR
23 marca 2013 14:21 delete

Pięknie! Jestem w szoku, wygląda ślicznie...;)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
23 marca 2013 14:42 delete

przepięknie :) jestem zakochana w twoich zdobieniach :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
23 marca 2013 14:43 delete

Jakie piękne :)

Reply
avatar
Daria
AUTHOR
23 marca 2013 15:04 delete

podziwiam dziewczyny które potrafią malować takie cudowności na paznokciach :D

Reply
avatar
Kruszynka
AUTHOR
23 marca 2013 15:56 delete

Piękny i subtelny mani :)

Reply
avatar
natooral
AUTHOR
23 marca 2013 16:53 delete

Piękne, wiosenne

Reply
avatar
23 marca 2013 17:12 delete

Ślicznie się prezentują :)

Reply
avatar
PomalujMnie
AUTHOR
23 marca 2013 19:17 delete

Ale ładne :) jak dużo czasu Ci to zajęło ?

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
23 marca 2013 20:04 delete

cudownie to wygląda ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
23 marca 2013 21:23 delete

Myślę, że godzinę :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
23 marca 2013 23:30 delete

Super się prezentuje :) Tak elegancko!

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
24 marca 2013 10:13 delete

Wow.. przepiękne....:) bardzo bym chciała coś takiego ponosić. :)

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
24 marca 2013 11:31 delete

Przepiękne! :)

Reply
avatar
Julianna
AUTHOR
24 marca 2013 12:02 delete

Bardzo ładnie Ci to wyszło :))

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
24 marca 2013 15:01 delete

Uwielbiam ten motyw! Wyszło pięknie :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
25 marca 2013 12:18 delete

fantastycznie ! aż chciałoby się wiosny :(

Reply
avatar
28 marca 2013 20:30 delete

Powalająco piękne prace! :D Podziwiam twój talent do zdobień :) Bardzo ładny blog, na pewno będe częściej tu zaglądać i dodaje do obserwowanych żeby być na bieżącą ;D

Reply
avatar
Aaliyah
AUTHOR
29 marca 2013 19:15 delete

wyglądają idealnie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com