OPI Into The Night i Projekt Hobby "muzyka"

poniedziałek, marca 04, 2013 19 Comments A+ a-







Witam Was kochane :)

Dzisiaj rozpoczął się Projekt Hobby, a tematyką na najbliższy tydzień jest muzyka :). Oczywiście Projekt Kontynenty nadal trwa, a ja jakoś postaram się go dokończyć go bez potknięcia w czasie :)





Instrukcja  bardzo prosta.

Najpierw odżywka. Potem cztery cienkie warstwy lakieru OPI Into The Night. Następnie wzorki białą farbką akrylową i warstwa Top Coat, który wszystko ładnie wyrówna i utrwali.


Staram się, aby wzorki do Projektu Kontynenty zaskakiwały oryginalnością, natomiast troszkę inną technikę chcę zastosować przy Projekcie Hobby. Chcę, by nie były to wzorki tylko na pięć minut "do zdjęć", ale prace, które ze spokojem sumienia mogę nosić chodząc po ulicy :) 





Wzorek został wykonany w ramach:





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

19 comments

Write comments
Peach
AUTHOR
4 marca 2013 13:14 delete

Ślicznie wyszło ;)

Reply
avatar
thecieniu
AUTHOR
4 marca 2013 13:32 delete

Bardzo ładne :)
Ja tam wolę właśnie takie zdobienia, w których można spokojnie wyjść z domu na imprezę czy do pracy :) czasem zdarza mi się zrobić jakieś wyjechane, ale myślę, że czasem większą sztuką jest zrobić zdobienie dopasowane do ubrań, stylu życia i nie walące po oczach :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
4 marca 2013 13:43 delete

ślicznie ci to wyszło :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
4 marca 2013 13:50 delete

Wyszło bardzo fajnie :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
4 marca 2013 13:54 delete

a ja lubię szaleństwo i jestem w stanie z każdym zdobieniem (które jest w moim stylu) śmigać wszędzie bez oporów ^^
bardzo ładnie- starannie i precyzyjnie :) kolory suuuper!

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
4 marca 2013 14:55 delete

wyszło Ci idealnie, skromnie ale pięknie ;)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
4 marca 2013 15:34 delete

coś mi się wydaje, że nutki będą dominować:) Ja jeszcze nie zrobiłam zdobienia, z którym bym się gdzieś nie pokazała, nawet nie wiem co by to mogło być:)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
4 marca 2013 16:05 delete

ładniutki wzorek :D

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
4 marca 2013 16:46 delete

ale muzycznie :) cudny wzorek ♥

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
4 marca 2013 17:27 delete

śliczne nutki Ci wyszły :)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
4 marca 2013 17:51 delete

śliczne te nutki!!!

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
4 marca 2013 18:03 delete

Super :) A ja lubię szaleństwo, więc nawet w tych najbardziej wymyślnych bym się pokazała ;p

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
4 marca 2013 19:16 delete

jak muzycznie. :)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
6 marca 2013 21:21 delete

już się nie mogę doczekać gotowania ;)

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
6 marca 2013 22:25 delete

Skromny i bardzo ładny :)

Reply
avatar
KOSMETASIA
AUTHOR
7 marca 2013 00:24 delete

mnie bardziej zachwyca odcien tego lakieru, WOW ! niesamowity!

Reply
avatar
Justyna Łach
AUTHOR
14 marca 2013 17:19 delete

Fajnie i kolor lakieru też bardzo w moim guscie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com