Poznajcie OPI Into The Night

sobota, marca 02, 2013 16 Comments A+ a-





OPI Into the Night, to drugi lakier z serii OPI Spider-Man, który chcę Wam zaprezentować. Kupując mini zestaw, właśnie ten lakier był moim faworytem. Niestety troszkę się na nim zawiodłam, ale o tym później...


Z fleshem


Bez flesh'a



Zacznę od określenie koloru :). Przy świetle dziennym kolor to typowy granat z lekkimi drobinkami, zwyczajny, nic specjalnego.. O wiele bardziej podoba mi się przy sztucznym świetle w nocy. Wtedy jego błyszczące drobinki stają się wyraźniejsze i widoczny jest niesamowity połysk - optycznie paznokcie wyglądają, jak pokryte migoczącą się taflą granatu (efekt przypomina mi niebo z gwiazdami). Ogólnie kolorem jestem zachwycona, w ciągu dnia dyskretny, a na wieczorne wyjścia idealny :)





 Kilka informacji:

Niestety jego minusem jest krycie i tu mnie niestety zawiódł. Byłam pewna, że jego pigmentacja jest na tyle mocna, że pokryje cały paznokieć przy pierwszej warstwie. Jak się okazało, potrzebowałam na niego, aż 4 (!!) warstwy.

Mimo wady krycia,  każda warstwa szybko wysychała. Stosując odżywkę + 4 warstwy lakieru + wzorek farbkami akrylowymi + Top Coat, nie miałam klejącej się konsystencji na paznokciach.

Ogólnie konsystencja jest dosyć wodnista (stąd pewnie kiepskie krycie), ale lakier nie rozlewał się po skórkach i równomiernie pokrywał paznokcie.

Na trwałości się nie zawiodłam. Jak każdy mój OPI trzymał się długo na paznokciach, bo 5-6 dni. 

Pędzelek w moim zestawie jest malutki, ale ja na niego nie narzekam.





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
2 marca 2013 12:22 delete

wyglądają cudnie ;)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
2 marca 2013 13:28 delete

nie przepadam za takim wykończeniem, ale kolor jest niesamowity.
dodałabym ostatnią warstwę wykończeniową gąbeczką i byłoby idealnie- bez smug!

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
2 marca 2013 14:26 delete

Extra kolor :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
2 marca 2013 15:01 delete

super kolorek :D

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
2 marca 2013 16:33 delete

wspaniały kolor :)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
2 marca 2013 17:36 delete

śliczny! szkoda że aż tyle go trzeba by uzyskać taki efekt :<

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
2 marca 2013 19:05 delete

jak poprzedniczki, urzekł mnie kolorek ;)

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
2 marca 2013 20:07 delete

kolor jest piękny, ale potrzeba, aż 4 warstw mnie zaskoczyła :C

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
2 marca 2013 21:27 delete

nie podoba mi się. :(

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
2 marca 2013 22:42 delete

Cudo, ale nie zdecydowałabym się na zakup przez krycie;p

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
3 marca 2013 00:11 delete

Piękny kolor ale szkoda że słabo kryje :(

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
3 marca 2013 15:27 delete

Nie zachwycił mnie jakoś :(

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
4 marca 2013 09:23 delete

Wykończenie trochę mi się nie podoba, choć na takich ładnych pazurkach... :) Przypominam, że rozpoczynamy dziś Projekt Hobby :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/03/projekt-hobby-zaczynamy.html

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com