Tag Libster Blog

czwartek, marca 21, 2013 4 Comments A+ a-



Zazwyczaj odpowiadanie na Tagi idzie mi bardzo powoli, więc tym razem postanowiłam  zrobić to jak najszybciej, żeby nie zapomnieć że zostałam nominowana ( odpowiadam dzień po nominacji - robię postępy ^^)

Dostałam dwie nominacje od:


Dziewczynom dziękuję za zaproszenie do zabawy i szybciutko biorę się za pisanie odpowiedzi.

Jeszcze tylko przypomnę o zasadach zabawy:

Otagowana osoba odpowiada na 11 pytań osoby, przez którą została nominowana.
Następnie wymyśla własne 11 pytań i taguje kolejne osoby : )
Jednak należy pamiętać o tym, że nominowany blog nie może mieć więcej niż 200 obserwatorów
.


Pytania od ZłotejPigmejki:




1. Jaki kolor najczęściej nosisz na paznokciach?

Kolory moich paznokci widać na blogu, a po przejrzeniu kilku notek wstecz stwierdzam, że ze mnie to kolorowa papuga, bo za każdym razem mam inny kolor :). Jedynie wierna jestem frenchowi na paznokciach u stóp :)

2. Paznokcie długie czy krótkie?

Zdecydowanie długie. Mam bardzo drobne i kościste dłonie, no i niestety małą płytkę paznokci. Dlatego, gdy mam ścięte na zero, moje paznokcie wyglądają jak 8latki.

3. Jaki kształt najczęściej mają Twoje paznokcie?

Kwadratowy

4. Najlepszy lakier jaki do tej pory miałaś/masz?

OPI Kiss me on my tulips (jestem zauroczona jego kolorem)


5. Największy lakierowy bubel?

Niestety Safari - dużo smug, kiepska jakość

6. Zawsze stosujesz bazę pod lakier (np. odżywkę, lakier bezbarwny)?

Zawsze odżywkę.

7. Malujesz paznokcie tylko sobie, czy zdarza Ci się robić manicure innym (siostrze, znajomej itp.)?

Najczęściej maluję paznokcie mamie, ale również zdarza się i innym.

8. Jak często odwiedzasz swojego bloga?
Pocztę bloga mam w telefonie, więc jest cały czas włączona. Natomiast na samego bloga wchodzę, gdy chcę opowiedzieć na komentarz, chcę napisać nową notkę lub gdy chcę odwiedzić blogi innych - czyli zazwyczaj raz dziennie.

9. Co bardziej cieszy Cię-duża ilość komentarzy czy odwiedzin bloga?

Obie te rzeczy cieszą mnie tak samo :)

10. Czym jest dla Ciebie blogowanie?

Powiedzmy, że niespełnionym marzeniem :) Uczę się w zupełnie innym zawodzie, ale ciągle mnie coś "ciągnie" do ozdabiania paznokci.

11. Jak często odwiedzasz blogi innych?


Niektóre blogi odwiedzam codziennie "jako cichy, niewypowiadający się w komentarzach obserwator", a inne blogi raz na 2-3 dni.



Pytania od Justyny Łach:


1. Co robisz poza tematyką blogową? i 2. Czym zajmujesz się na co dzień ?

Pozwoliłam sobie połączyć 2 pytania, ponieważ odpowiedzi do nich będą jednakowe :) Na co dzień jestem studentką Gospodarki Przestrzennej, a więc projektuję, tworzę i planuję :) Studia pochłaniają większość mojego czasu, ale czuję się spełniona i robię coś, co mnie interesuje :) Lubię też projektować wnętrza mieszkań, a w czasie wiosny i lata zamieniam się w ogrodnika i zajmuję się kwiatami. Dodatkowo staram się także dbać o swoją kondycję - basen latem, jako wf na Uczelni chodzę na street dance, a do tego od ponad miesiąca chodzę 4 razy w tygodniu na siłownię na bieżnię bądź różne zajęcia.

3. Ulubiony lakier do paznokci ?


 OPI Kiss me on my tulips

4. Twój ulubiony film ?

Brak, nie lubię oglądać kilka razy tego samego filmu :)

5. Najdroższy zakupiony przez Ciebie kosmetyk ?

Krem nawilżający do twarzy, jako prezent dla rodziców ( około 120 zł ) I niestety okazał się bublem

6. Twoja zaleta ?

Znam swoją wartość

7. Twoja wada ? 

Naiwność

8. Masz jakąś inną pasję poza sferą blogowania ? Jeśli tak to jaką?
 

Wiem, że to dziwnie zabrzmi, ale moje studia xD 

9. Ulubiony kosmetyk ?

Krem Skinoren- po roku stosowania mój młodzieńczy trądzik zniknął :)  Będę go uwielbiała do końca moich dni :D

10. Nie mogłabyś żyć bez...

Nie, nie telefonu....Nie mogłabym żyć bez ludzi. Bez ludzi, którzy są ze mną, wspierają mnie i dają mi wiarę w poczucie własnej wartości. Warto kochać i być kochanym :) 

11. Ulubiona piosenka?

Codziennie inna :)


Aktualizacja 3 kwietnia 2013

Pytania od nailsmania

1. Z jakiego powodu założyłaś bloga?

Najpierw zaczęło się od robienia zdjęć pomalowanych paznokci, potem znalazłam kilka blogów paznokciowych na onet i stwierdziłam, że blog to doskonałe miejsce do prezentowania prac szerszej liczbie osób niż tylko rodzinie.

2. Który lakier lubisz najbardziej i chętnie go polecisz?

 OPI Kiss Me on My Tulips

3. Którą technikę lub motyw na paznokciach uwielbiasz?

 technika one stroke, zabawy farbkami i naklejki wodne

4. Do którego kosmetyku zawsze wracasz?

Krem do rąk z Yves Rocher

5. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Będąc już starszą osobą niczego nie żałować.

6. W jakich trzech słowach byś siebie opisała?

Delikatna, z kręconą czupryną i z uśmiechem na twarzy.

7. Ulubiona pora roku?

Chyba lato, ale doceniam każdą porę roku.

8. Czym zajmujesz się w wolnej chwili?

Poprawą kondycji fizycznej, studiami, projektowaniem, malowaniem paznokci itd..ja nigdy się nie nudzę 

9. Bez czego nie możesz się obejść?

Punkt 10 pytań od Justyny Łach

10. Jaki owoc lubisz?

truskawki

11. Styl - glamour czy na luzie?

Glamour, ale w wersji luźnej :)


Niestety kochane nie mam czasu, na szukanie blogerek, które mają mniej niż 200 obserwatorów i jeszcze nie zostały nominowane :(

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
Magal
AUTHOR
21 marca 2013 16:24 delete

Cierpię na tą samą przypadłość z tagami!
Ale gratuluje że tym razem tak szybko Ci się udało!

Reply
avatar
truuskawka
AUTHOR
21 marca 2013 16:31 delete

szalony postęp :D

Reply
avatar
Justyna Łach
AUTHOR
21 marca 2013 17:03 delete

:) I przepraszam za to podwójne pytanie ale za póżno zobaczyłam, że są podobne żeby je zmienić :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
21 marca 2013 17:12 delete

Kochana podoba mi się, że Twoja pasja to studia :) gratuluję wybrania kierunku, w którym w 100% się spełniasz :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com