Trzeci Tydzień Projektu Hobby

piątek, marca 29, 2013 35 Comments A+ a-




Witam kochane :)
Projekt Kontynenty całkowicie zakończyłam, więc teraz mogę zająć się Projektem Hobby. Nie wiem dokładnie jaki jest teraz tydzień projektu, ale chcę Wam pokazać wzorek, który wykonałam z myślą o trzecim tygodniu.

Taniec - u mnie balet, bo tylko to uznałam za dosyć łatwe do namalowania.

Przy okazji chciałam też pokazać Wam i coś niecoś napisać na temat mojego czwartego lakieru OPI z kolekcji Spiderman Your Web Is Mine?



Kilka informacji o Your Web Is Mine?

Kolor: niestety jestem nim zawiedziona. Zupełnie nie w moim guście. Jest to perłowy róż z lekkimi drobinkami, na którym widać każdy manewr wykonany pędzelkiem.

Krycie: dwie grube bądź trzy cienkie warstwy do pełnego krycia

Pędzelek: malutki ze względu na pojemność 3,75 ml

Trwałość: 4 dni

Konsystencja: wodnista, wyjątkowo OPI strasznie rozlewał się po skórkach




Jeżeli chodzi o sam wzorek - moja baletnica i mini stópki nie należą do udanych :). Nie czułam się dobrze nosząc ten wzorek, więc jeżeli pojawią się jakieś negatywne opinie, to nie będę zaskoczona :). 

Wzorek wykonałam cienkim pędzelkiem oraz białą i czarną farbką akrylową.




 Wzorek wykonałam myśląc o:



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

35 comments

Write comments
Marlena
AUTHOR
29 marca 2013 12:24 delete

Kolor mnie nie zachwyca to fakt, ale zdobienie bardzo ładnie wyszło :))

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
29 marca 2013 12:25 delete

jaka piękna ta baletnica! :))

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
29 marca 2013 12:25 delete

Jaka ta baletnica ma wąską talie! Moim zdaniem udana :D

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
29 marca 2013 12:56 delete

zdobienie i tak fajne jest ?

Reply
avatar
Bandur
AUTHOR
29 marca 2013 13:30 delete

Fajne zdobienie, ale kolorek tak nie za bardzo w moim guście;)

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
29 marca 2013 13:37 delete

Zdobienie cudne, ale kolor jakos mi tutaj nie pasuje . Może taki cukierkowy róż byłby lepszy ? bo właśnie z takim kolorem kojarzy mi się balet:)

Reply
avatar
29 marca 2013 13:43 delete

Ale ładnie ;) Też kiedyś malowałam baletnice ;)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
29 marca 2013 14:32 delete

kolor nie powala, ale baletnice owszem:)

Reply
avatar
29 marca 2013 14:52 delete

skromne, delikatne motywy-całość świetna:)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
29 marca 2013 15:21 delete

Świetnie wyszły Ci baletnice :)

Reply
avatar
Dagmara
AUTHOR
29 marca 2013 16:04 delete

Piękne :) Ja nigdy nie umiem zrobić sobie jakichś mniejszych a dokładniejszych elementów, zawsze coś pomaziam:)

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
29 marca 2013 16:43 delete

też nie byłabym zachwycona kolorem, ale reszta jest bez zarzutu w sensie baletnice :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
29 marca 2013 16:54 delete

Wzorek świetny :D Ale bazowy lakier.. oj nie lubię tego wykończenia :/ Uwidacznia niesamowicie pociągnięcia pędzlem, do tego dziwnie się mieni... Posiadam z 1-2 lakiery z tym efektem i bardzo ich unikam. Chociaż Twój ma ciekawy kolor :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
29 marca 2013 19:08 delete

Faktycznie kolor bazowy nieciekawy :( Ale zdobienie bardzo udane :)

Reply
avatar
Winter Tea.
AUTHOR
29 marca 2013 20:22 delete

Śliczny wzorek. Mi tam się podoba ;)
Pozdrawiam cieplutko!
http://winter-chan.blogspot.com/

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
29 marca 2013 21:18 delete

jakie urocze stópki ! :)

Reply
avatar
29 marca 2013 21:20 delete

Baletnica ;)??? super to wyszło ;)

Zapraszam do mnie ;)

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
30 marca 2013 09:39 delete

Świetna baletnica! :)

Reply
avatar
anitk4
AUTHOR
30 marca 2013 12:41 delete

nie przepadam za perłowymi lakierami :)

Reply
avatar
30 marca 2013 12:53 delete

Kochana Wesołych i spokojnych Świąt! :)

Reply
avatar
30 marca 2013 14:10 delete

witaj, dzieki za odwiedzinki - bardzo mi miło :)
co do zmiany adresu bloga tj tak : blogger.com-ustawienia- podstawowe- publikowanie-edytuj i tutaj zmieniasz nazwe na ta najbardziej odpowiadajaca Tobie i nie będącą już uzywana :)

co do szablonu to po zmianie nazwy nic sie nie stanie :) ani obserwatorzy nie odpadną ani żadne ustawienia sie nie zmienią :) ja zaryzykowałam i mam teraz o niebo lepsza nazwe niz poprzednio :)

Wesołych Świąt :)

Reply
avatar
Alicja R.
AUTHOR
30 marca 2013 16:57 delete

Ładnie Ci to wyszło, ot co :)

Reply
avatar
Bina!
AUTHOR
30 marca 2013 18:09 delete

bardzo fajny temat :D

Reply
avatar
redhead
AUTHOR
1 kwietnia 2013 23:16 delete

Nie czułaś się komfortowo nosząc ten wzorek?! Ah, jest wspaniały. Z chęcią sama bym sobie taki zrobiła niestety brak mi talentu jak i cierpliwości do takich akcji. Wspaniały blog, piękne paznokcie. Na pewno tu wrócę. Zapraszam również do siebie ;)

Reply
avatar
Dakota
AUTHOR
1 kwietnia 2013 23:24 delete

Baletowe paznokcie - mega! :)

Reply
avatar
Bisma Rauf
AUTHOR
2 kwietnia 2013 15:45 delete

Nice Blog :)

You are invited to my "International Giveaway by Born Pretty Store".
http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/03/international-giveaway-by-born-pretty.html

Reply
avatar
EssyFloressy
AUTHOR
2 kwietnia 2013 17:17 delete

fajnie, że tutaj trafiłam :D ciekawy pomysł :) pazurki śliczne :)

Reply
avatar
nailsmania
AUTHOR
2 kwietnia 2013 18:41 delete

zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :)

http://www.naildesignsmania.blogspot.com/2013/04/powrot-i-nominacja-do-liebster-blog.html

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
2 kwietnia 2013 21:22 delete

I ja postawiłam na baletnicę w tym temacie :)
Super Ci wyszedł wzorek :)

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
3 kwietnia 2013 21:10 delete

No nie wiem, czy baletnice takie proste ;) Mi nie wyszły ;P Twoje są świetne :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com