Tydzień 7 Projektu Kontynenty - Europa

poniedziałek, marca 25, 2013 25 Comments A+ a-




Witam kochane :)

Dzisiaj przychodzę do Was ze wzorkiem na ostatni tydzień Projektu Kontynenty. Pomysłów na zaprezentowanie Europy było mnóstwo. W końcu na myśl przyszedł mi paryski Disneyland - świat zabaw i fantazji.

Chciałam coś delikatnego i subtelnego, więc wykorzystałam tylko motyw kokardy Myszki Mini na kciuku i palcu serdecznym.





Do wykonania wzorku potrzebujemy


***baza***
***biały lakier do paznokci***
***różowy lakier do paznokci***
***cienki pędzelek do zdobień***
***biała farbka akrylowa***
***czerwona farbka akrylowa***
***czarna farbka akrylowa***
***utwardzacz ***


Jak wykonujemy wzorek

Wszystkie paznokcie malujemy jedną warstwą białego lakieru z wyjątkiem palca serdecznego i kciuka, gdzie pokrywamy płytkę lakierem aż do momentu uzyskania pełnego krycia ( u mnie dwie warstwy lakieru WHITE h&M).

Palec najmniejszy, środkowy i serdeczny pokrywamy dodatkowo 2 warstwami różowego lakieru z drobinkami ( u mnie Pedal Faster Suzi od OPI). Zastosowałam najpierw biały lakier, ponieważ róż od OPI ma dosyć kiepskie krycie, a chciałam by płytki nie miały żadnych prześwitów).

Cienkim pędzelkiem malujemy kokardy za pomocą czerwonej, białej i czarnej farbki akrylowej.

Wszystkie paznokcie zabezpieczamy warstwą utwardzającą.







Wzorek wykonałam w ramach projektu:




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

25 comments

Write comments
Oliwka
AUTHOR
25 marca 2013 14:57 delete

Śliczne :) Bardzo mi się spodobały :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
25 marca 2013 14:58 delete

jakie urocze kokardki :)

Reply
avatar
PaniKa
AUTHOR
25 marca 2013 15:07 delete

Urocze są!!
Ja czekam aż moje pazurki odrosną żeby coś zmalować :)

Reply
avatar
joasia007
AUTHOR
25 marca 2013 15:11 delete

Piękne kokardki :)

Reply
avatar
25 marca 2013 15:29 delete

śliczne kokardki :-)

Reply
avatar
rockisnext
AUTHOR
25 marca 2013 15:45 delete

fajny pomysl :D lubie kokardke minnie

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
25 marca 2013 15:47 delete

rzeczywiście śliczne te kokardki, równiutkie:P

Reply
avatar
Yasniable
AUTHOR
25 marca 2013 17:02 delete

Sympatyczny ten projekt!:)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
25 marca 2013 17:52 delete

jak zwykle super wykonanie!

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
25 marca 2013 18:03 delete

przeuroczy jest ten mani ;)

Reply
avatar
25 marca 2013 19:07 delete

Słodkie i bardzo dziewczęce!

Reply
avatar
Daria
AUTHOR
25 marca 2013 19:16 delete

ale słodkie te kokardki :P

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
25 marca 2013 19:34 delete

jak tylko zobaczyłam te kokardki to pomyślałam o Mini i Disneylandzie :) super!

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
25 marca 2013 19:56 delete

ale prześliczne :) ♥

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
25 marca 2013 20:42 delete

Urocze paznokcie i piękne zdjęcia:)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
26 marca 2013 00:17 delete

Ale urocze kokardki, jestem zachwycona tym mani :)

Reply
avatar
natooral
AUTHOR
26 marca 2013 12:49 delete

Takie delikatne, bardziej dla nastolatki

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
26 marca 2013 17:33 delete

Świetnie wyszły :D

Reply
avatar
Franka
AUTHOR
28 marca 2013 21:47 delete

aaaa !!! jakie piękne !!! uwielbiam kokardki !!

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
2 kwietnia 2013 20:56 delete

Urocze! Moim marzeniem z dzieciństwa było odwiedzić Disneyland :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com