4 tydzień Hobby - kino/teatr

niedziela, kwietnia 07, 2013 27 Comments A+ a-



Cześć kochane!

W ostatnim poście prezentowałam Wam Just Spotted The Lizard od OPI, a dzisiaj przychodzę do Was ze wzorkiem, który wykonałam na czwarty tydzień Projektu Hobby.

Opinie pod ostatnim postem były różne - i świetnie! Niektóre z Was zachwalały ten odcień, a inne uznały go za zbyt odważny, bądź zwyczajnie niepasujący do ich upodobań kolorystycznych :). Ja również nie oszalałam na jego punkcie, ale dałam mu drugą szansę i użyłam go jako tło pod wzorek.




Byłam zadowolona z osiągniętego efektu. Jak dla mnie, odcień tego złota dodał pewnej mroczności i klimatu mojej pracy. A Wy jak uważacie ?

O starożytnym teatrze uczyłam się wielokrotnie, nawet teraz na studiach miałam coś wspominane o tym :) Stąd  motyw masek nasunął mi się od razu, gdy tylko pomyślałam o teatrze.


Do wzorku wykorzystałam:

złoty lakier OPI Just Spotted The Lizard
farbki akrylowe Polycolor: czarna i biała
cienki pędzelek do zdobień
odżywka i utwardzacz


Wzorek wykonałam w ramach:







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

27 comments

Write comments
pat18s
AUTHOR
7 kwietnia 2013 17:22 delete

oj jak pięknie :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
7 kwietnia 2013 18:19 delete

bardzo fajnie wyglądają na tym tle ;]

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
7 kwietnia 2013 19:09 delete

Oho, ja też mam w planach maski :D Ładnie wyszło :)

Reply
avatar
7 kwietnia 2013 19:24 delete

Super wyszło! Musiałaś pewnie w to włożyć dużo pracy :)

Reply
avatar
7 kwietnia 2013 20:05 delete

jakie fajne pazurki !!! maski pryzpominaja mi logo KRYOLAN - firmy charakteryzatorskiej hehe megaa :) a za pomoc nie musisz dziękować - zawsze nią służę :)

Reply
avatar
Mania
AUTHOR
7 kwietnia 2013 20:09 delete

Pani J.J. mi się przypomniała. I jej kartkówka z mitologii greckiej :P
Podoba mi się! :D

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
7 kwietnia 2013 20:17 delete

kolory świetnie podbijają klimat zdobienia. super.

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
7 kwietnia 2013 20:43 delete

Świetny pomysł :)

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
7 kwietnia 2013 21:00 delete

super pomysł i masz rację, że te kolory dodają takiego uroku :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
7 kwietnia 2013 21:27 delete

wspaniałe wykonanie i pomysł :)

Reply
avatar
Nika
AUTHOR
7 kwietnia 2013 21:32 delete

Bardzo oryginalny pomysł ;))

Reply
avatar
Yasniable
AUTHOR
8 kwietnia 2013 11:00 delete

Fajnie wykonane;) podoba mi się bardzo!:)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
8 kwietnia 2013 13:28 delete

Świetny pomysł, genialnie to wygląda :)

Reply
avatar
Gąska
AUTHOR
9 kwietnia 2013 12:16 delete

widzę, że coraz więcej osób przyłącza się do zabawy
całkiem fajnie Ci wyszły
pozdrawiam!;)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
10 kwietnia 2013 12:06 delete

Super, kojarzy mi się z teatrem greckim:)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 kwietnia 2013 10:51 delete

Cieszę się, że tło dopasowało :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 kwietnia 2013 11:37 delete

Paznokciowe projekty są świetną zabawą :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 kwietnia 2013 11:37 delete

i właśnie o to chodziło :) cieszę się, że kojarzy się z moim zamysłem :D

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 kwietnia 2013 11:39 delete

zależy mi na oryginalności, dziękuję za docenienie :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 kwietnia 2013 11:39 delete

Widziałam Twoją pracę - jest genialna!

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 kwietnia 2013 11:40 delete

troszeczkę, najwięcej czasu schodzi nad małymi elementami :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 kwietnia 2013 11:42 delete

znam, znam :D dopiero, jak mi o tym napisałaś, to skojarzyłam, że faktycznie motyw jak z Kryolan :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com