7 tydzień Projektu Hobby

wtorek, kwietnia 23, 2013 6 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was już z ostatnim wzorkiem na Projekt Hobby. Niebawem możecie spodziewać się małego podsumowania moich zmagań :).

Po kształcie paznokci możecie domyślić się, że wzorek nie został namalowany ostatnio. Nie uważam go za udany ( stąd jego premiera dopiero dzisiaj), ale sądzę, że doskonale wpasuje się w motyw tygodnia Moje Hobby.








Należę do osób, które mają mnóstwo zainteresowań i najchętniej chciałabym poświęcać wszystkiemu tyle samo czasu. Czasami zastanawiam się co to znaczy nuda...dziwne wiem, ale ja tego zjawiska jeszcze nie zaznałam :). Podziwiam i zazdroszczę ludziom, którzy interesują się tylko jedną dziedziną i robią wszystko, by być w niej jak najlepszym. Ja ciągle żyję w pośpiechu, nie mam czasu na wszystko, co chciałabym zrobić. Każda minuta mojego dnia jest zaplanowana w 100%. Wiem, że nie jest to dobre, ale ja po prostu tak mam. Chyba jedynie ozdabianie paznokci to coś, co we mnie nie przygasza i ciągle mam tak samo sporo motywacji, by tworzyć.

Na moich paznokciach kwiaty...które miały wyglądać, jak storczyki. Uwielbiam piękne ogrody, stąd motyw kwiatów. A orchidea to dla mnie najpiękniejszy kwiat na świecie - szkoda tylko, że prawdopodobnie mam uczulenie ( tu się nie będę rozpisywać, ale kilka lat temu dostałam dosyć groźnej dla mojego organizmu reakcji alergicznej po tym, jak 2 dni wcześniej postawiłam storczyk obok łóżka, więc bardzo prawdopodobne jest to, że to on był sprawcą całego zamieszania. W każdym razie na pewno nie mam zamiaru tego sprawdzić ).



Lakier, który użyłam to Rimmel London 315 Ready, Aim, Paint!
Wzorek oczywiście farbkami akrylowymi












Ja zaraz pędzę na uczelnię. Niestety czeka mnie kolokwium, a jutro egzamin. Następny post prawdopodobnie w czwartek :)

Miłego dnia!






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
pat18s
AUTHOR
23 kwietnia 2013 11:04 delete

ślicznie :) bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
23 kwietnia 2013 17:46 delete

łaaaaadnie :D ja tez mam tak samo jak ty zaplanowany dzień od rana do wieczora :D

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
23 kwietnia 2013 22:04 delete

bardzo ciekawe mani :) widać, że poświęciłaś mu troszkę czasu :) orchidee to także moje ukochane kwiaty zwłaszcza odmiana - vandy <33 mam ich tak dużo że mi się nie mieszczą :P

Reply
avatar
GlamDiva
AUTHOR
25 kwietnia 2013 11:21 delete

Słodkie. <3 Powiem Ci, że i ja nie znam słowa nuda. Kiedyś usłyszałam powiedzenie nawet "Inteligentni ludzie się nie nudzą"... ;)

glamdiva.pl

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com