Błyskotki na Red Ribbon

piątek, kwietnia 19, 2013 15 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was z obiecanym wzorkiem na lakierze od Donegal Beauty Shine o nazwie Red Ribbon, którego recenzję możecie znaleźć tutaj.

Muszę się Wam pochwalić :) Dzisiaj zdałam pierwszy egzamin, który wlicza się do najbliższej sesji letniej. Niestety kolejny egzamin czeka mnie już w najbliższą środę, ale pozostałe odbędą się  normalnie w sesji czerwcowej :) Czyli na początku maja powinnam znaleźć trochę więcej czasu na blog, o ile mój czas nie pochłonie nagromadzona liczba projektów do oddania.

Wracając do wzorku...
hmm, troszkę pstrokato, ale na żywo wcale nie było, aż tak źle i odstraszająco :) 
Czułam się bardzo dobrze nosząc ten wzorek, a do tego promienie słońca pięknie go oświetlały.




Efekt błyszczenia spowodowała dodatkowa warstwa lakieru Inglot 203. Nie mogło zabraknąć farbek akrylowych! Tym razem w ruch poszedł tylko biały kolor. Namalowałam coś na kształt połowy serca i pionowo ułożonych kropek.

A tak wzorek prezentował się 4 dnia:


Piątego pojawiły się odpryski :)


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
19 kwietnia 2013 19:12 delete

Ciekawie to wygląda :)

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
19 kwietnia 2013 19:43 delete

ślicznie!

gratuluję egzaminu i 3mam kciuki za dalsze :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
19 kwietnia 2013 20:05 delete

Mi również się podoba. Lakier bazowy baaardzo ciekawy. Aż 5 dni wytrzymała całość? Jestem pod ogromnym wrażeniem!

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
19 kwietnia 2013 21:03 delete

Bardzo ładnie! :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
19 kwietnia 2013 21:50 delete

bardzo ciekawe zdobienie :)

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
19 kwietnia 2013 21:53 delete

genialny pomysł na mani :)

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
19 kwietnia 2013 21:56 delete

świetne! jestem zauroczona <3

Reply
avatar
19 kwietnia 2013 22:30 delete

swietne manicure :) jak naklejki z pierwszego rzutu okiem :)
a co do Donegala...hmm...no u mnie był solo bez utwardzacza wiec juz znam powód jego szybkiego pękania :) Dzięki za uświadomienie :)

Reply
avatar
K.
AUTHOR
20 kwietnia 2013 13:28 delete

Świetny ! I jak długo się trzymał ten mani, 5 dni to rewelacja :D

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
20 kwietnia 2013 14:15 delete

Całkiem ładnie ;)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
21 kwietnia 2013 20:37 delete

cudowny i bardzo oryginalny :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com