Czerwony Kapturek - czyli 6 tydzień Projektu Hobby

środa, kwietnia 17, 2013 19 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Na dzisiaj zapowiadałam wzorek na czerwieni od Donegal, ale przełożę to na kolejny post, bo muszę nadrobić Projekt Hobby :). 

Od razu zaznaczam, że pomysł na wzorek nie był mojego autorstwa. Znalazłam go na jakimś paznokciowym blogu, niestety nie zapisałam adresu, stąd nie podam Wam linku.

Wyjątkowo na ten tydzień nie mogłam znaleźć żadnej inspiracji. Projekt dotyczący Książek całkowicie pozbawił mnie pomysłów, a nie chciałam powtarzać Waszych prac :)



Czerwony Kapturek - bajka, chyba każdemu doskonale znana, tym razem pokazana od troszkę bardziej mrocznej strony.

Czerwony Kapturek – baśniowa postać, mała dziewczynka nosząca czerwone nakrycie głowy, wywodząca się z baśni ludowych, a opisana po raz pierwszy przez Charles'a Perraulta w 1697 roku w książce Bajki Babci Gąski.


Co użyłam?

***odżywka***
***TopCoat***
***szary lakier Wibo 63***
***cienki pędzelek***
***czarna, biała, czerwona i brązowa farbka akrylowa***


 Pracę wykonałam dla:







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

19 comments

Write comments
aalimkaa
AUTHOR
17 kwietnia 2013 18:34 delete

Jaki fajny pomysł :) Przepięknie!

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
17 kwietnia 2013 19:01 delete

genialne! GENIALNE!

Reply
avatar
17 kwietnia 2013 19:15 delete

niczym obraz, przepięknie! :-)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
17 kwietnia 2013 20:53 delete

cudownie i jaka precyzja - robi wrażenie :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
17 kwietnia 2013 21:33 delete

wow zatkało mnie! fantastycznie :)

Reply
avatar
K.
AUTHOR
17 kwietnia 2013 21:48 delete

Świetne wykonanie :)

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
17 kwietnia 2013 22:47 delete

Przepiękne! nic więcej nie napiszę:)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
17 kwietnia 2013 23:45 delete

Cudowny wzorek. Lepszego nie dało się już wymyślić! Rozpływam się nad wykonaniem :) Piękne pazurki!

Reply
avatar
18 kwietnia 2013 09:27 delete

Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
18 kwietnia 2013 14:19 delete

Genialnie to wygląda, bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
18 kwietnia 2013 15:07 delete

Jaki tajemniczy ten kapturek :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
18 kwietnia 2013 16:37 delete

super! wygląda bardzo fajnie.
niebanalny pomysł i świetne wykonanie ;)

a ja nie mam pomysłu na książkę... hmm

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
19 kwietnia 2013 21:05 delete

rewelacyjnie Ci wyszło ;) !

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
7 maja 2013 22:36 delete

Nie wiem dlaczego nie widziałam ostatnio Twoich postów! To zdobienie podziwiałam gdzieś w tym konkursie i nie mogłam znaleźć bloga autorki.. a po pseudonimach tak jeszcze nie kojarzę... koniecznie chciałam napisać jak mnie ten Czerwony Kapturek zbombardował! :) Zakochałam się w nim.. pomysł, wykonanie.. całość.. w skrócie? Padłam! Cudowne...:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com