Joko Coconut Milk J134 - delikatność, inspiracja ślubna

piątek, kwietnia 26, 2013 17 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Ostatnio na blogu powiało kolorami, więc czas teraz na naturalność w postaci delikatnych pazurków. 

Zazwyczaj od maja zaczyna się sezon ślubny, stąd mój pomysł na wykonanie inspiracji paznokciowej właśnie z myślą o tym wydarzeniu. Razem z moim mężczyzną nie planujemy jeszcze własnego, ale może innej przyszłej pannie moja propozycja przypadnie do gustu, bądź da wskazówkę do wymyślenia jej wymarzonego maniciure :).




W rolach głównych wystąpił dzisiaj mleczny lakier od Joko Coconut Milk J134. Niestety dopiero trzy warstwy pozwoliły na prawie wystarczające krycie. 

Każdy paznokieć ozdobiłam dodatkowo jedną perłową cyrkonią.

Pyłek brokatowy w kolorze przezroczystej bieli stał się ozdobą serdecznego paznokcia. 




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
Tamit24
AUTHOR
26 kwietnia 2013 16:34 delete

bardzo subtelnie i elegancko, szkoda,że ten lakier tak słabo kryje :(

Reply
avatar
26 kwietnia 2013 16:43 delete

Ślicznie tak delikatnie :)

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
26 kwietnia 2013 17:15 delete

Mogłby mieć lepsze krycie..

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
26 kwietnia 2013 17:19 delete

a własnie może brak tego całkowitego krycia dodaje uroku i takiej naturalności :) W tym przypadku jakoś zupełnie mi nie przeszkadza :)
Bardzo podoba mi się paznokieć serdeczny :)

Reply
avatar
Daria
AUTHOR
26 kwietnia 2013 18:51 delete

super są te perełki.. Sama mam chyba gdzieś podobne :D

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
26 kwietnia 2013 18:59 delete

subtelnie i pieknie, po prostu idealne mani ślubne ;)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
26 kwietnia 2013 19:35 delete

bardzo ładnie :D

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
26 kwietnia 2013 19:47 delete

Bardzo ładnie ,ja bym sama sie na taki skusiła ! :)

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
26 kwietnia 2013 20:41 delete

łaaaaa, super! idealny na ślub:)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
26 kwietnia 2013 22:15 delete

bardzo ładnie i kobieco :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
26 kwietnia 2013 22:20 delete

Świetny mani, bardzo delikatny i subtelny :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
26 kwietnia 2013 22:52 delete

ślicznie, tak delikatnie. podobają mi się te perełki ;)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
27 kwietnia 2013 00:07 delete

A ja lubię takie "mleczne" paznokcie. Wyglądają bardzo naturalnie, delikatnie i schludnie. I to w tych kolorach jest najlepsze - zdrowy kolor, lekko prześwitujący wolny brzeg paznokcia. Idealny mani jeśli chcemy być ultra kobiece! Świetny pomysł z perłowymi cyrkoniami a nie tymi "normalnymi". Pyłek wygląda rewelacyjnie i dodaje trochę bajkowej atmosfery co jest tu bardzo zrozumiałe :D

Reply
avatar
27 kwietnia 2013 13:28 delete

wow :) ten serdeczny paznokieć wyszedł genialnie :) powinnaś częściej robić paznokcie w takich kolorach :)

Reply
avatar
27 kwietnia 2013 21:05 delete

Prześliczne, bardzo magiczne :D

Reply
avatar
28 kwietnia 2013 18:50 delete

delikatnie i z klasą :) na ślub idealnie

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
28 czerwca 2013 21:32 delete Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com