Kręgle zwane guzikami :D 5 tydzień Projektu Hobby

czwartek, kwietnia 11, 2013 34 Comments A+ a-



Cześć kochane! 

Dzisiaj przychodzę do Was z paznokciami na kolejny tydzień Projektu Hobby. Jeszcze tylko 2 prace i będę miała czyste sumienie, że dotrwałam do ostatniego tygodnia, mimo lekkiego opóźnienia :).

Sport...to motyw przewodni piątego tygodnia. Jak zwykle miałam głowę pełną pomysłów, ale w końcu zdecydowałam się na kręgle. Najbardziej kusiło mnie bym namalowała szachy, ale zbyt skomplikowane kształty pionków ostatecznie odwiodły moje myśli od tego zamiaru.




 Chciałam, aby mój wzorek był radosny i pozytywny, a więc kolorowy! Mimo czarnego tła, kolorowe "kule do kręgli" doskonale spełniły to zadanie i na mojej twarzy pojawiał się uśmiech, gdy tylko spojrzałam na dłonie.


Co potrzebowałam?
czarny lakier do paznokci ( u mnie Essence 59 black is black )
odżywka
utwardzacz
farbki akrylowe: czarna, niebieska, czerwona, lawendowa, cytrynowa i pudrowy róż
pędzelek do farbek
sonda




Wzorek wykonałam dla:





Wchodząc dzisiaj na blog nie spodziewałam się, że czeka mnie taka niespodzianka! Licznik obserwatorów przekroczył magiczne 200 osób. Jest mi bardzo, bardzo miło z tego powodu i czuję, że dostałam silnego kopa do pracy nad nowymi wzorkami :). Dziękuję


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

34 comments

Write comments
11 kwietnia 2013 10:56 delete

Paznokcie wyglądają świetnie :))

Reply
avatar
MANIA - ANI
AUTHOR
11 kwietnia 2013 11:15 delete

Wygląda ciekawie :) Ale mi bardziej kojarzy się z... guzikami :D

Reply
avatar
Daria
AUTHOR
11 kwietnia 2013 11:39 delete

mi tak samo się kojarzą :P

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
11 kwietnia 2013 11:45 delete

Co cóż ja również nie jestem fanką sportu i widzę tu guziki, ale bardzo fajnie to wygląda.
Gratuluje! :) Tyle dziewczyn już podziwia twoje prace, a wiem że będzie ich jeszcze więcej :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 kwietnia 2013 12:12 delete

Dziewczyny zainspirowałyście mnie do zmiany tytułu posta :D! niech będą to kręgle zwane guzikami, a co!

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
11 kwietnia 2013 13:20 delete

Świetny pomysł, super to wygląda :)

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
11 kwietnia 2013 13:59 delete

w życiu bym nie wpadła na taki pomysł- guziki czy kule kręglowe, nieważne! super :)

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
11 kwietnia 2013 15:09 delete

oryginalny pomysł ;))

Reply
avatar
Mamusia
AUTHOR
11 kwietnia 2013 15:29 delete

Bardzo fajny pomysł :D

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
11 kwietnia 2013 15:46 delete

hahhahaha, jak zobaczyłam miniaturkę to pierwsze co pomyślałam: jakie fajne guziki:)

Reply
avatar
Nika
AUTHOR
11 kwietnia 2013 16:11 delete

Uwielbiam kręgle! Szkoda, że się nie pokusiłaś o jednego dla towarzystwa do kul :D

Projekt hobby już się kończy więc zapraszam do mojego projektu Trendy :)

Reply
avatar
11 kwietnia 2013 16:18 delete

a myślałam ,że to guziki :P

Reply
avatar
11 kwietnia 2013 18:20 delete

Ale świetnie to wymyśliłaś...jako guziki z pewnością pomysł wykorzystam :) O ile nie będziesz miała nic przeciwko?

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
11 kwietnia 2013 19:45 delete

Udało Ci się przekazać tą "wesołość" :) Mi wzorek ogromnie przypadł do gustu!

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
11 kwietnia 2013 19:57 delete

fajne te guziko-kręgle :D :D super ♥

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
11 kwietnia 2013 20:02 delete

guziko-kręgle najwspanialsze! :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
11 kwietnia 2013 21:10 delete

dopóki nie wspomniałaś o guzikach, paznokcie kojarzyły mi się z kulami do kręgli. :P

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
11 kwietnia 2013 22:54 delete

Bardzo fajny pomysł :D

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
11 kwietnia 2013 23:38 delete

lubię kręgle, ale moje paznokcie niestety nie :D
bardzo fajny pomysł ;)

Reply
avatar
12 kwietnia 2013 09:55 delete

Super pomysł no i mega wykonanie ;D

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
12 kwietnia 2013 12:17 delete

Wspaniałe kręgle :) w ogóle lubię kręgle tylko mi się zawsze na nich paznokcie łamią ;p

Reply
avatar
Gąska
AUTHOR
12 kwietnia 2013 14:57 delete

ale masz fajne pomysły na pazurki!

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
12 kwietnia 2013 15:44 delete

Fajne te guziko-kręgle :)

Reply
avatar
avondlaciebie
AUTHOR
12 kwietnia 2013 17:11 delete

Podziwiam za cierpliwość! Nie ma szans żebym wysiedziała tyle nad swoimi paznokciami :D

Pozdrawiam!

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
13 kwietnia 2013 20:23 delete

Jasne, że nie :) Będzie mi bardzo miło i oczywiście, gdy tylko wykonasz coś podobnego, czekam na link!

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
14 kwietnia 2013 15:33 delete

Zabawne i bardzo pozytywne:)) muszę też sobie takie sprawić;p

Reply
avatar
KwiatuszeX X
AUTHOR
17 kwietnia 2013 20:35 delete

fajne ale przyznam szczerze ze pomyślałam o guzikach:)



http://kwiatuszekxtra.blogspot.co.uk/

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com