Podsumowanie miesiąca - marzec 2013

środa, kwietnia 03, 2013 17 Comments A+ a-

Witam :),

Całe święta spędziłam w gronie rodzinnym z dala od wszelkich urządzeń elektronicznych, stąd dopiero dzisiaj umieszczę na blogu podsumowanie marca 2013. Święta przeżyliśmy z lekkimi przygodami. Jak wiecie, pogoda nie dopisała...a w miejscu, w którym byłam spadło tyle śniegu, że najpierw straciliśmy prąd, a następnie wodę. Na szczęście po kilku godzinach wszystko wróciło do normy i mogliśmy bezpiecznie wrócić do domu.

Pomysł z podsumowaniami miesiąca przyjęłyście bardzo miło, dlatego postanowiłam, że będę go kontynuowała.

W tym miesiącu napisałam: 12 postów
miesiąc marzec: 31 dni
notka pojawiała się średnio co: 2,58 dnia

Klikając na zdjęcia przeniesiecie się do notki z danym postem.



W tym miesiącu:


Zaprezentowałam Wam lakier OPI Into the Night z kolekcji Spider-Man


oraz lakier Fresh Apricot Beauty Shine, który dostałam w ramach testów od firmy Donegal


Fresh Apricot ozdobiłam wzorkiem wykonanym farbkami akrylowymi, który prezentował się właśnie tak:




Dokończyłam Projekt Kontynenty:


Antarktyda


Australia


Azja


Europa



Przygotowałam także podsumowanie tego projektu klik



Nadrabiam zaległości związane z Projektem Hobby:

Muzyka


Gotowanie


Taniec




Jeżeli chcecie poznać mnie troszkę bliżej, od strony bardziej prywatnej, to zapraszam do przeczytania odpowiedzi na tag:





Dodatkowo dokonałam kilku zmian graficznych szablonu bloga oraz zdjęć. Jeżeli widzicie te zmiany, to dajcie znać co o nich myślicie :)
Który post Was najbardziej zaciekawił, a który najmniej?
Macie jakieś uwagi/zastrzeżenia/rady?


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
madziamadzia
AUTHOR
3 kwietnia 2013 12:26 delete

Jak się patrzę na te babeczki to robię się głodna! Tak smakowicie wyglądają:) A co do zmian to bardzo ładnie jest:)

Reply
avatar
3 kwietnia 2013 12:54 delete

Wszystkie paznokcie śliczne :))

Reply
avatar
Raspberry
AUTHOR
3 kwietnia 2013 12:55 delete

Wszystkie są śliczne :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
3 kwietnia 2013 13:49 delete

zdolniacha z ciebie :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
3 kwietnia 2013 13:50 delete

nie umiałabym wyróżnić tylko jednego zdobienia!

Reply
avatar
Testerka
AUTHOR
3 kwietnia 2013 15:23 delete

Ależ TY jesteś zdolna :)

Reply
avatar
3 kwietnia 2013 16:50 delete

Świetny pomysł z tym podsumowaniem, przepiękne prace!!!!:)

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
3 kwietnia 2013 16:53 delete

każde zdobienie jest piękne ;))

Reply
avatar
Justyna Łach
AUTHOR
3 kwietnia 2013 17:47 delete

Bardzo podoba mi sie takie podsumowanie :)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
3 kwietnia 2013 18:27 delete

wszystko jest przecudowne ♥.♥ Opik ♥

Reply
avatar
cAtHeRiNeLiNe
AUTHOR
3 kwietnia 2013 21:01 delete

piękne masz paznokcie<3 śliczne wzorki<3 mi się ostatnio non stop rozdwajają pazurki- muszę je trochę podkurować.

Reply
avatar
Aleksandra M.
AUTHOR
3 kwietnia 2013 22:46 delete

Chciałabym pisać tak dużo postów. Niestety, brak czasu mnie bardzo ogranicza :(

Współczuję braku wody i prądu!!!!!

Wszystkie kolorki lakierów i zdobienia są prześliczne :)

Pozwolę sobie nieśmiało zaprosić do udziału w konkursie na moim blogu.

Pozdrawiam serdecznie

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
4 kwietnia 2013 11:08 delete

Bardzo fajny pomysł na podsumowanie miesiąca! :)

Reply
avatar
Palinka
AUTHOR
4 kwietnia 2013 16:34 delete

No pazurki to Ty kochana zdobisz wspaniale! :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
4 kwietnia 2013 17:59 delete

cudowne pazurki :D czekam na kolejne i kolejne :P

Reply
avatar
PureMorning
AUTHOR
5 kwietnia 2013 11:03 delete

śliczne zdobienia :))

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com