Podsumowanie Projektu Hobby

niedziela, kwietnia 28, 2013 17 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Ostatnio prezentowałam Wam moją propozycję ślubnego wzorku. Przyjęłyście bardzo ciepło paznokcie w naturalnym kolorze, więc na pewno możecie spodziewać się więcej wzorków z jasnymi lakierami.

Dzisiaj natomiast zapraszam Was do szybkiego przeglądu paznokci, które wykonałam z myślą o Projekcie Hobby. Oczywiście ogromnie dziękuję Justine za możliwość przyłączenia się do zabawy :). 

Przejdźmy teraz do wzorków...



Tydzień 1
Muzyka



Tydzień 2 
Gotowanie



Tydzień 3 
Taniec



Tydzień 4 
Kino/Teatr



Tydzień 5 
Sport



Tydzień 6 
Książki



Tydzień 7 
Moje Hobby



Bardzo się cieszę, że mimo natłoku zajęć nie ominęłam żadnego tygodnia projektu. Moim ulubieńcem jest tydzień pierwszy :) 

A jak jest z Wami? 
Który ze wzorków przypadł Wam najbardziej do gustu?







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
adorianna
AUTHOR
28 kwietnia 2013 12:25 delete

mi się najbardziej podoba tydzień 2:)

Reply
avatar
28 kwietnia 2013 12:34 delete

Podobają mi się wszystkie zdobienia, mają w sobie tyle uroku :D Ale te babeczki są mistrzostwem świata są takie przesłodkie! <3

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
28 kwietnia 2013 12:35 delete

nie mogę się zdecydować, bo wszystkie bardzo mi się podobają ;)
masz talent! ;]

Reply
avatar
Claudia Nowak
AUTHOR
28 kwietnia 2013 13:28 delete

Tydzien 2 najlepszy :-) Ale przy tygodniu 6 chyba bylo najwiecej pracy nad detalami :-)

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
28 kwietnia 2013 13:58 delete

Kurcze wszystkie są piękne, ale tydzień 2 zdecydownie najbardziej mi się podoba. Babeczki są tak smakowite, że aż mam ochotę zjeść coś słodkiego!

Reply
avatar
PomalujMnie
AUTHOR
28 kwietnia 2013 14:00 delete

Babeczki i Czerowyny Kapturek najlepsze! :D

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
28 kwietnia 2013 14:01 delete

Czerwony Kapturek!

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
28 kwietnia 2013 14:08 delete

Babeczki i Czerwony Kapturek :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
28 kwietnia 2013 16:10 delete

o wow małe arcydzieła sztuki :)

Reply
avatar
28 kwietnia 2013 19:13 delete

wszystkie są super ;) masz świetne pomysły ! ;)

Reply
avatar
28 kwietnia 2013 19:19 delete

tydzień 2 i 5 najlepszy;) słodkie są te babeczki:D

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
28 kwietnia 2013 22:01 delete

Kapturek wymiata !!

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
28 kwietnia 2013 22:46 delete

Mi się najbardziej podoba Sport :D Super kręgle :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
29 kwietnia 2013 10:53 delete

Wszystkie są piękne ale Czerwony Kapturek podoba mi się najbardziej :)

Reply
avatar
MintElegance
AUTHOR
29 kwietnia 2013 11:29 delete

ja też nie dotrwałam do końca 6 Weidera, zakończyłam chyba na 10.dniu:/ takie wyzwania ćwiczeniowe to fajna sprawa:) co rusz przekopuję internet w poszukiwaniu coraz to nowyszch:P

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
30 kwietnia 2013 19:38 delete

Kapturek i babeczki wygrały :).

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com