Prawie jak walentynki :)

wtorek, kwietnia 30, 2013 18 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dzisiaj mam Wam do pokazania paznokcie, na których znalazł się motyw serc. Wiem, że walentynki już za nami, no ale kto zabroni w maju malować serca (?) :) 

Delikatny fiolet, który możecie ujrzeć jako lakier podkładowy to Rimmel 620 How do you lilac it?, który nieraz pojawił się na moim blogu. Bardzo lubię ten lakier, a jego delikatny kolor pasuje prawie do każdego stroju. 




Postanowiłam, że wzorek namaluję tylko na palcach serdecznych i kciukach. Najpierw na końcówkę paznokci nałożyłam dwie warstwy srebrzystego lakieru Miss selene 139, który na żywo świetnie rozświetlał. 

Czerwoną farbką akrylową Polycolor 202 Brilliant Red namalowałam niedokończone serca i kropki.

Całość pokryta oczywiście warstwą zabezpieczającą w postaci Top Coat.







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

18 comments

Write comments
aalimkaa
AUTHOR
30 kwietnia 2013 09:35 delete

Uwielbiam takie słodkie motywy. Proste, a jakie efektowne :)

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
30 kwietnia 2013 10:02 delete

Serca w każdym miesiącu są dobrym pomysłem :D Świetny ten liliowy lakier :)

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
30 kwietnia 2013 10:05 delete

Nikt Ci nie zabroni!;) Swietne serduszka no i ten rimmel ma super kolor!

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
30 kwietnia 2013 10:10 delete

Zdradzisz mi co uzywasz do malowania tych cudeniek :) chciałam sobie kupic jakis pedzelek czy cos ale w ogólnie nie mam pojęcia co bedzie dobre ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
30 kwietnia 2013 10:28 delete

Do wzorków używam 5 pędzli. Trzy kupione w EuroFashion (zamawiałam na ich stronie internetowej)o nazwach: One Stroke 001, One Stroke 002,One Stroke 006 oraz dwa płaskie, które były w jakimś zestawie pędzli do zdobień i jest na niech napisane ANC Nail Art Japan( zamówiłam przez Allegro ).

Mam również ten zestaw: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=3203535509&ars_source=ars&ars_socket_id=16&ars_rule_id=84 ,ale go nie polecam, bo włosie rozchodzi się na wszystkie możliwe strony.


Reply
avatar
30 kwietnia 2013 11:16 delete

Lakier bazowy jest przepiękny!

Reply
avatar
e-Lena
AUTHOR
30 kwietnia 2013 11:27 delete

Właśnie takiego odcienia szukałam na tą wiosnę! Piękny <3

Reply
avatar
e-Lena
AUTHOR
30 kwietnia 2013 11:29 delete

I ja dziękuję za odpowiedź. Przyjrzę się tym pędzelkom, bo mimo, że mam ich kilka to żaden nie może sprostać moim oczekiwaniom co do grubości ehh..

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
30 kwietnia 2013 14:37 delete

Bardzo ładniutko :)

Reply
avatar
Claudia Nowak
AUTHOR
30 kwietnia 2013 17:08 delete

Śliczny ten rozowy! Na wiosnę idealny :-)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
30 kwietnia 2013 18:55 delete

ale boskie pazurki wyszły ♥ takie ♥

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
30 kwietnia 2013 20:04 delete

ładne pazurki... mam podobny lakierek...

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
30 kwietnia 2013 21:00 delete

Kochane ja ze swoich pędzli od Euro Fashion jestem bardzo zadowolona, więc polecam się nimi zainteresować. Niestety razem z kosztami przesyłki nie wychodzi tanio, ale czasami warto więcej zainwestować, niż się kilka razy oszukać na tych tańszych. :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
30 kwietnia 2013 21:24 delete

bardzo ładnie :D

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
30 kwietnia 2013 21:57 delete

wiosna - miłość kwitnie - serduszka jak najbardziej wskazane :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
30 kwietnia 2013 22:58 delete

boski ten kolor bazowy <3 i wzorek prześliczny :)

Reply
avatar
Alicja Fik
AUTHOR
1 maja 2013 01:23 delete

nic dodać nic ująć! świetne :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
1 maja 2013 10:09 delete

całość bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com