Color Club 489 Ruby Slippers i naklejki wodne

poniedziałek, maja 06, 2013 21 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Dzisiaj mało wyszukany wzorek, ale co takiego można umieścić na tym cudownym lakierze, aby nie zepsuć jego piękna? Postanowiłam, że pobawię się troszkę naklejkami wodnymi i zobaczę, jak sobie radzę z ich nakładaniem.

Naklejki zamawiałam przez Allegro. Do Color Club 489 Ruby Slippers wybrałam wzorek z czerwonymi różami.

A jak wyglądała moja praca z naklejkami?




1. Przygotowałam kieliszek, do którego wlałam ciepłą wodę (nigdzie nie znalazłam informacji, czy temperatura wody ma jakieś znaczenie), drewniany patyczek oraz oczywiście naklejki.

2. Wybrałam wzory, które najbardziej pasowały do moich kciuków i palców serdecznych i je wycięłam razem z kartonikiem. Zdjęłam z nich zabezpieczającą folię.

3. Wrzuciłam kartonik z naklejką do wody na około 10 sekund. Naklejka odłączyła się od kartonika.

4. Drewnianym patyczkiem wyciągnęłam naklejkę z wody i ułożyłam ją na paznokciu. Chwilę odczekałam, aż naklejka wyschnie, a woda wyparuje z płytki. Utrwaliłam naklejkę utwardzaczem.




Szczerze mówiąc myślałam, że obsługa naklejek wodnych okaże się trudniejsza. Moje obawy były zupełnie niesłuszne. O wiele lepiej radziłam sobie z ich poprawnym nakładaniem, niż ze zwykłymi naklejkami, które gdy tylko lekko dotknie się do płytki, od razu się przyklejają i nie ma możliwości ich poprawienia bez zniszczenia lakieru.

Naklejki, które posiadam nie marszczą się, nie rwą, nie zmieniają kolory pod wpływem utwardzacza, trzymają się aż do momentu zmycia całej płytki... a za arkusz, na którym znajduje się 20 naklejek zapłaciłam  niecałe 4 zł ( bez kosztów przesyłki ).



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

21 comments

Write comments
SheLazY
AUTHOR
6 maja 2013 21:31 delete

piękny lakier pod spodem, nie lubię czerwienie, ale on ma takie piękne refleksy <3
a te róże wyglądają cudownie ;]

Reply
avatar
Shiawasena
AUTHOR
6 maja 2013 22:22 delete

Bardzo ładny lakier :)

Reply
avatar
6 maja 2013 22:22 delete

Uwielbiam motyw róży. Uważam, że świetnir współgra z czerwoną bazą.

Jestem pod ogromnym wrażeniem lakieru Color Club. Mam słabość do takich żywych, soczystych czerwieni:)

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
6 maja 2013 22:35 delete

Swietne polaczenie!

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
6 maja 2013 22:44 delete

Strasznie mi się podobają te naklejki wodne :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
6 maja 2013 23:21 delete

coś wspaniałego :) wyszło wybornie !!!!

Reply
avatar
7 maja 2013 01:36 delete

ślicznie wyglądają te naklejki na CC *_* muszę sobie w końcu kupić takie naklejki!

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
7 maja 2013 09:40 delete

śliczne naklejki :D

Reply
avatar
7 maja 2013 11:42 delete

fajnie wyszło :) ładnie ten lakier się swieci.. malujesz paznokcie jakimś topem, że tak ładnie to wygląda ?

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
7 maja 2013 20:34 delete

Pięknie te róże się prezentują na tym kolorku :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
7 maja 2013 21:02 delete

tak, zawsze nakładam top :)

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
7 maja 2013 21:22 delete

piękno ukryte w małym elemencie *_*

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
7 maja 2013 21:23 delete

Polecam, bo ja jestem z nich bardzo zadowolona :)

Reply
avatar
Justyna Łach
AUTHOR
8 maja 2013 10:52 delete

Wygląda wspaniale :)

Reply
avatar
Zu
AUTHOR
8 maja 2013 18:34 delete

ślicznie się te róże komponują z tą czerwienią :)

Reply
avatar
8 maja 2013 21:03 delete

your nails are gorgeous! Love this look! :)

Hope you have a Wonderful Wednesday!
xoxo
Crystal

My Blog, Crystal Chizoba
My YouTube Channel

Reply
avatar
Photoe
AUTHOR
8 maja 2013 21:05 delete

Świetne! Genialny ten czerwony lakier, bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
9 maja 2013 11:30 delete

cudowny mani, ale kwiatek dodaje dużo uroku :)

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
24 maja 2013 15:17 delete

piękne mani :))
naklejki wyglądają genialnie ;)

Reply
avatar
Anita Nails
AUTHOR
22 kwietnia 2014 21:47 delete

ja mam już ponad rok naklejki wodne i bardzo je lubię. Pamiętam jak ja miałam swoje obawy co do nich a też się miło zaskoczyłam :D pięknie wyszły na tym lakierze :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com