Color Club 489 Ruby Slippers

piątek, maja 03, 2013 17 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Jakiś czas temu kupując Top Coaty postanowiłam, że do koszyka dodam jeszcze jakiś lakier z Color Club. Nie miałam wcześniej możliwości przetestowania żadnego lakieru tej firmy, więc aby się nie rozczarować wybrałam mini wersję koloru klasycznej czerwieni z brokatem o nazwie 489 Ruby Slippers.





To była świetna decyzja! Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru, a kolor to po prostu bajka :). Rozprowadzanie nie stanowiło żadnego problemy i nie było mowy o rozlanych skórkach. Krycie pełne po dwóch warstwach. Nie do końca znam się na wykończeniach lakierów, ale wydaje mi się, że efekt przypomina piasek...to akurat zostawię Wam do oceny :) Na wszystkich zdjęciach możecie zobaczyć paznokcie pokryte 2 warstwami bez top coat'u..dodam, że w dotyku czułam szorstkość, ale bardzo delikatną i nieprzeszkadzającą.

Co do trwałości...

Moja mama testowała go pokrywając paznokcie tylko jedną warstwą i bez żadnej dodatkowo zabezpieczającej warstwy. Po dwóch dniach zaczęły pojawiać się odpryski i uznała, że lakier nie jest warty swojej ceny, bo niczym nie różni się od tych tańszych.

Jeżeli chodzi o mnie, to mam całkiem przeciwne zdanie. Każdy lakier testuję z top coat'em, bo nie wyobrażam sobie by było inaczej :). Razem z topem lakier przetrwał 5 dni, więc jak dla mnie, to bardzo dobry wynik.





A jaki wzorek zagościł na tym lakierze?

Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w kolejnym poście :)

Pozdrawiam


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
frambuesa
AUTHOR
3 maja 2013 13:17 delete

Czekam na wzorek ;) Kolor śliczny :)

Reply
avatar
Justyna Łach
AUTHOR
3 maja 2013 13:21 delete

Prześliczny kolor :)

Reply
avatar
PomalujMnie
AUTHOR
3 maja 2013 13:36 delete

Lakier genialny. Ciekawa jestem tego wzorku :)

Reply
avatar
Claudia Nowak
AUTHOR
3 maja 2013 13:38 delete

A jak sie zmazuje, bo ma niezbyt dobre doswiadczenia ze zmywaniem lakierow brokatowych?

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
3 maja 2013 14:09 delete

Jak nie lubię czerwieni to ta jest boska! Już nie mogę się doczekać jaki wzorek zmalujesz na tym tle;)

Reply
avatar
3 maja 2013 14:13 delete

Przepiękny kolor <3

Reply
avatar
Berni
AUTHOR
3 maja 2013 18:18 delete

Bardzo ładny :)

Reply
avatar
3 maja 2013 18:19 delete

ciągle myślę o tym żeby go nareszcie kupić ,ale się powstrzymuję! ale pewnie się skuszę bo to piękny glitter :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
3 maja 2013 20:39 delete

Przepiękny lakier!

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
3 maja 2013 22:40 delete

nieziemski ! zakochałam się :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
6 maja 2013 20:29 delete

Bardzo dobrze się zmywa, nie czułam różnicy w porównaniu ze zmywaniem gładkich powierzchni lakierowych :)

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
7 maja 2013 13:27 delete

Bardzo ładny kolorek :D i to wykończenie :D

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
7 maja 2013 22:32 delete

Uwielbiam czerwienie. ta jest magiczna. :)

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
24 maja 2013 15:17 delete

ten lakier całkowicie podbił moje serducho *_*

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com