Czas na stopy i całą dwudziestkę :)

niedziela, maja 12, 2013 31 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dawno nie było zdobień na stopach, więc czas to zmienić!  Zdjęcia wykopane z archiwum, ale ich premiera na blogu musiała przecież kiedyś nastąpić :).

Pogoda coraz piękniejsza, nie widać zbliżającego się powrotu śniegu ( i świetnie, bo w tym roku zima zdecydowanie niesfornie się przedłużyła ;/ ), więc na ulicach coraz częściej można spotkać kobiety noszące buty z odkrytymi palcami. Pedicure powinien być stałym elementem pielęgnacji naszych ciał, więc kochane troszkę wolnego czasu i doprowadźmy stopy do porządku, aby móc pożegnać się z grubymi skarpetami i cieszyć się świeżym lakierem komponującym się z naszymi letnimi butami :D



Jeżeli chodzi o moją pielęgnację paznokci u stóp, to cały sezon jesienno-zimowy w ogóle ich nie maluję ( nawet odżywką), aby uniknąć zbędnego przebarwienia płytki. Systematycznie je skracam, aby zachowały swój kształt oraz smaruje odżywką do rąk. Niby tak niewiele, ale chowając zimowe buty głęboko do szafy, nie martwię się, że będę straszyła ich wyglądem przechodniów na ulicach ;).

Nadal jestem wierna french'owi na stopach, stąd myślę, że nie jesteście zdziwione widząc zdjęcia. Jak to mam w zwyczaju, biały pasek malowałam odręcznie bez wspomagających naklejek, stąd jakieś tam nierówności da się zauważyć. Oczywiście nie mogło zabraknąć metody one-stroke, którą wykonałam białą, żółtą oraz czarną farbką akrylową


Na koniec mała "niespodzianka". Nadeszła pamiętna chwila, bo pierwszy raz możecie ujrzeć prawie moją całą dwudziestkę towarzyszy :). Pamiętam, że miałam sporo radochy robiąc zdjęcie, bo żadna pozycja mojego ciała nie wspomagała ustawienia ostrości, a nie chciałam prosić bliskich o pomoc. W końcu z aparatem między kolanami i samowyzwalaczem udało się złapać jakoś ostrość :) 

Wzorek, który mam na paznokciach u rąk nie pokazywałam Wam na blogu, bo niestety zdjęcia wyszły kiepskiej jakości, ale jeżeli zwrócicie uwagę na nagłówek bloga, to zobaczycie, że byłam z niego zadowolona, bo wykorzystałam go jako zdjęcie reprezentujące moją pasję.

Do mani u rąk wykorzystałam:
* łososiowy lakier Claire's
* żółtą, białą i czarną farbkę akrylową
* okrągłe cyrkonie w kolorze miodu 



Jak Wam się podoba moja (prawie cała ) dwudziestka ?
A jak wygląda Wasza pielęgnacja paznokci u stóp zimą? Malujecie je, czy tak jak ja zostawiacie w "wersji naturalnej"?

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

31 comments

Write comments
aalimkaa
AUTHOR
12 maja 2013 17:48 delete

Świetne zdjęcia :) Lubię frencza na stopach, ale niestety rzadko go u siebie robię - zazwyczaj maluję na jeden kolor. Pięknie się prezentuje mani zarówno na stopach jak i dłoniach :)

Reply
avatar
12 maja 2013 18:15 delete

Jejciu ale sliczne paznokcie :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
12 maja 2013 18:25 delete

Przepiękne kwiaty! Całość na stopach prezentuje się cudownie.. tak czyściutko i subtelnie.. ech ten french. :) Dłonie oczywiście również fantastyczne. :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
12 maja 2013 18:54 delete

cudny french :D ja także zimą nie maluje paznokci tylko latem :D

Reply
avatar
Milkusia87
AUTHOR
12 maja 2013 19:02 delete

stópki sliczne ale w paznokciach u rąk się zakochalam!!!!!!!! sa piekne!!!!!!

Reply
avatar
12 maja 2013 19:48 delete

ja również jestem wierna frenchowi na stopach, ewentualnie jakiś klasyk-czerwień lub malina.:)
Paznokcie śliczne, a te u dłoniach są fenomenalne!

Reply
avatar
Justyna Łach
AUTHOR
12 maja 2013 19:54 delete

Moje paznokcie tez zima odpoczywają od malowania :) Cała dwudziestka jest mega !!! :)

Reply
avatar
Agni
AUTHOR
12 maja 2013 20:18 delete

Wow! Ja nigdy nie jestem w stanie wyczarować nic u nóg, bo za gruba jestem :D

Reply
avatar
outside-glass
AUTHOR
12 maja 2013 20:30 delete

Jeny, jaki Ty masz talent!

Reply
avatar
unkaaa
AUTHOR
12 maja 2013 20:47 delete

masz talent !! gdybym mieszkała bliżej ciebie to bym przyszła do ciebie żebyś mi zrobiła z pazurkami,bardzo ładnie robisz !!:)

Reply
avatar
modnaania
AUTHOR
12 maja 2013 21:26 delete

wow ten one stroke robi efekt jestem pod wrażeniem

Reply
avatar
rockisnext
AUTHOR
12 maja 2013 22:31 delete

piekenie to razem wyglada
duzy palce to chyba jedyny na ktorym bym dala rade zrobic one stroke hehe

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
12 maja 2013 22:42 delete

niesamowity mani i pedi <3 cudownie !!!

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
13 maja 2013 11:45 delete

bardzo ładne zdobienia, ze tez ja nie umiem tą metodą. ;/

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
13 maja 2013 12:18 delete

Wow piękne zdobienie :) Szczególnie te kwiaty na palcach u nóg! Precyzja i jeszcze raz precyzja! Dodaje do obserwowanych :)

Reply
avatar
Agnieszk a
AUTHOR
13 maja 2013 13:38 delete

naprawdę cudowna kompozycja! I naprawdę podziwiam za cheć tworzenia również na stopach :P

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
13 maja 2013 16:03 delete

Pięknie to namalowałaś, ja swoich paznokci u stóp wręcz nienawidzę!

Reply
avatar
Nefka
AUTHOR
13 maja 2013 21:41 delete

Przepiękne paznkocie u stóp, wybacz - ale jestem nimi absolutnie zauroczona... jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało ;)

Reply
avatar
Milkusia87
AUTHOR
14 maja 2013 19:14 delete

no nie moge sie napatrzec na te dłonie:)

Reply
avatar
15 maja 2013 12:40 delete

Śliczne zdobienia!:)Zimą tak samo pielęgnuję paznokcie u stóp jak latem.:)

Reply
avatar
Marce7ina
AUTHOR
15 maja 2013 20:36 delete

Idealne zdobienia i całość prezentuje się nieziemsko:D Zimą też pielęgnuję paznokcie u stóp i je maluję:D

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
17 maja 2013 13:37 delete

Gratuluję, że udało się zrobić zdjęcie :D. Ja też zimą daje odpocząć paznokciom u nóg.

Reply
avatar
Sorbet
AUTHOR
17 maja 2013 16:57 delete

Maluję! Dbam o kończyny nie mniej niż o swoje koty. Nie cierpię gdy dziewczyny chodzą w klapkach z lakierem, którym pomalowały paznokcie miesiąc temu, bleee. O dziwo mało o stopach jest na blogach paznokciastych. Ciekawe dlaczego, hmm?

Reply
avatar
Zgredkowaaax3
AUTHOR
20 maja 2013 15:54 delete

Cudnee <33

Obserwuję i pozdrawiam ;))

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
24 maja 2013 15:15 delete

genialnie to wygląda :))

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com