Delikatnie i lekko

piątek, maja 31, 2013 24 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dzisiaj znowu delikatny wzorek z motywem bieli, ale już wkrótce na blog powrócą intensywniejsze, żywe kolory.

Wzorek nieśmiało mogę zakwalifikować do kategorii ślubnych. Jest subtelny, nie rzuca się w oczy, ale ma coś w sobie interesującego - wzorek, który rozciąga się na całej powierzchni paznokcia.





Mam nadzieję, że wasze oczy go dostrzegą :). Na żywo był on w 100% widoczny, ale niestety aparat nie chciał ze mną współpracować.

Wzorek wykonałam przy użyciu lakieru holo od Eveline. Miałam pewne obawy, czy lakiery holo nadają się do odbijania stempli. Zaryzykowałam i udało się :). Lakier mimo swojej bardzo płynnej konsystencji świetnie się odbijał, a jego wystarczająca pigmentacja sprawiła, że cały wzorek można było dokładnie ujrzeć na paznokciu. 







Żeby nie było nudno, dodałam po jednej okrągłej cyrkonii. Na serdecznym i kciuku srebrną, a na pozostałe paznokcie jasny róż. Wzorek pięknie mienił się, gdy padały na niego promienie słoneczne, a dodatkowa warstwa top coat'u oprócz zabezpieczenia i utwardzenia, nadała paznokciom połysk.



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

24 comments

Write comments
madziamadzia
AUTHOR
31 maja 2013 22:23 delete

Świetnie to wygląda, chociaż masz rację, że słabo widać niestety efekt na zdjęciach :(

Reply
avatar
Agni
AUTHOR
31 maja 2013 22:44 delete

Ależ cudo! Masz niesamowity talent do takich cudów! :*

Reply
avatar
Madzia
AUTHOR
31 maja 2013 22:44 delete

ale urocze bardzo lubię takie klasyczne pięknie wyglądające pazurki :)

Reply
avatar
MANIA - ANI
AUTHOR
31 maja 2013 22:51 delete

Cudo! Chyba w końcu zainwestuję w jakiś zestaw do stempli :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
31 maja 2013 22:53 delete

Ale pięknie to wygląda...takie subtelne i delikatne :)

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
31 maja 2013 23:02 delete

Cudne to jest :D Mojej przyjaciółki mąż miał na ślubie taki motyw na kamizelce :) Mi się to z takim eleganckim obrusem ślubnym kojarzy :)

Reply
avatar
Neszka
AUTHOR
31 maja 2013 23:18 delete

Super, uwielbiam takie wzorki! Delikatne, ale jednak niczego im nie brakuje i są śliczne.

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
31 maja 2013 23:30 delete

Ten mani to strzał w dziesiątkę! Jest cudowny, delikatny, marzenie! Wzorek jak najbardziej widać, jednak bardzo delikatnie. Już sobie wyobrażam jak pięknie prezentuje się w świetle Słonecznym :)

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
1 czerwca 2013 09:08 delete

Przepiękne! Od razu skojarzylo mi się ze ślubnym mani - wyszlo elegancko, a zarazem subtelnie i z klasą. Cudnie :)

Reply
avatar
martitka
AUTHOR
1 czerwca 2013 09:09 delete

Piękne, od razu pomyślałam o takich na swój ślub:)

Reply
avatar
taksacja
AUTHOR
1 czerwca 2013 13:07 delete

Zakochałam się! :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
1 czerwca 2013 14:51 delete

ślicznie to wygląda :D

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
1 czerwca 2013 19:11 delete

Wygląda rewelacyjnie ! Mani jest takie delikatne i subtelne - ma w sobie to "coś" ;)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
1 czerwca 2013 21:37 delete

cudowne zdobienie, taka delikatność, ale wyglądają bosko ;)

Reply
avatar
Zu
AUTHOR
1 czerwca 2013 21:42 delete

śliczne są te pazurki. takie delikatne. i faktycznie jak najbardziej nadają się na ślub. ja kiedyś bym takie chciała ;)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
1 czerwca 2013 22:08 delete

wygląda genialnie, delikatnie, subtelnie i kobieco <3 tego było mi trzeba - dziękuję, zainspirowałaś mnie !

Reply
avatar
HawaiiIslands
AUTHOR
1 czerwca 2013 22:42 delete

Przepięknie to wygląda. Jak dla mnie arcydzieło. Nadaje się na jakiś konkurs.

Reply
avatar
thecieniu
AUTHOR
3 czerwca 2013 12:26 delete

Super! :D lubię też dodawać ozdoby w tym miejscu co tu pokazujesz, taki mały element a tak fajnie ozdabia :)

Reply
avatar
LakieroweLove
AUTHOR
6 października 2013 19:56 delete

Ale fajne zdobienie! Strasznie mi się spodobało, chyba zrobię coś podobnego, jeśli mogę ? :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
7 października 2013 20:43 delete

Jasne, że możesz :) Będzie mi bardzo miło, jak pokażesz, co Ci wyszło :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com