Klasyczny french

czwartek, maja 23, 2013 13 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dzisiaj mam dla Was propozycję klasycznego french'a z białą końcówką ozdobionego o biały, brokatowy pyłek.

Bardzo rzadko noszę french na paznokciach u rąk, bo zawsze mam wrażenie, że moje paznokcie nie są wystarczająco długie, a biała końcówka jeszcze mocniej podkreśla ich nieregularny kształt.






Co wykorzystałam do mojego wzorku?

* jedną, cienką warstwę odżywki od Eveline
* dwie warstwy Wibo French Manicue 6
* dwie cienkie warstwy Wibo French Maniciure biel
* brokatowy pyłek
* paznokci nie pokrywałam dodatkową warstwą Top Coat'u, aby nie zniszczyć chropowatej faktury brokatu




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
xXJuleczkaXx
AUTHOR
23 maja 2013 12:23 delete

Uwielbiam klasykę. Idealna jest na co dzień oraz na wszelakie uroczystości. Zawsze obroni się na paznokciach :)

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
23 maja 2013 15:42 delete

Ciekawie wyszło ;)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
23 maja 2013 16:51 delete

ładnie - bardzo lubię nosic frencha na pazurkach :D

Reply
avatar
23 maja 2013 16:56 delete

Wygląda ślicznie, mi french nigdy nie wychodzi :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
23 maja 2013 22:33 delete

ale słodki efekt z tym pyłkiem :) fajnie !

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
24 maja 2013 15:13 delete

ciekawy pomysł na frencha :D

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
24 maja 2013 16:05 delete

Mani jest przepiekny ,ale od razu skojarzył mi się z Panią Zimą ,której obecnie stanowczo mówie nie :P

Reply
avatar
24 maja 2013 18:38 delete

French ostatnio miałam chyba na swoim ślubie, rzadko noszę.:)

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
24 maja 2013 21:53 delete

Ja lubię french ale z tym pyłkiem zupełnie mi się nie podoba.

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
24 maja 2013 22:12 delete

Wyglądają jakby były pokryte teksturowym lakierem.

Reply
avatar
28 maja 2013 22:17 delete

zaciekawił mnie Twój blog więc będę tu zaglądać. Te paznokcie faktycznie wyglądają jakby były pokryte teksturą :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com