Lovely Crystal Strenght 296

środa, maja 15, 2013 9 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać lakier Lovely Crystal Strenght o numerze 296, który dostałam w ramach blogerskiej wymiany.

Kolor to soczysty, ciemny róż bez dodatku w postaci shimmera. Sądzę, że dla większości z Was kolor może przypaść do gustu, ja mam do niego mieszane uczucia - podoba mi się, ale szału nie ma ;). Jestem pewna, że robiąc samodzielne zakupy, nie trafiłby do mojego koszyka, ale i tak cieszę się, że miałam możliwość go przetestowania i poznania bliżej specyfiki lakierów Lovely Cristal Strenght. Mimo stosunkowo niskiej ceny buteleczki, jest to dopiero mój trzeci lakier z tej kolekcji.




A teraz kilka informacji o lakierze..

Na zdjęciach możecie ujrzeć paznokcie pokryte 3 warstwami, bez top coat'u. Na plus zaliczam wysoki połysk ( niestety nie wiem, jak długo się utrzymuje ). Jak dla mnie ogromnym minusem jest krycie. Trzy pełne warstwy, a mimo to i tak widziałam prześwity na końcówkach. Myślę, że jest to wina konsystencji, która w przypadku mojej buteleczki należy do bardzo wodnistych, rozlewających się po skórkach i z małą ilością pigmentu.

Lakier schnie stosunkowo szybko i nawet po tym, jak wykonałam na nim wzorek i utrwaliłam top coat'em, nie pojawiły się żadne odciśnięcia. Niestety na temat trwałości się nie wypowiem, bo kompletnie wyleciało mi z głowy, jak długo trzymał się bez odprysków...ale sądzę, że ponad 2 dni, bo inaczej pamiętałabym, że mam go skrytykować ;).







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
Daria
AUTHOR
15 maja 2013 20:43 delete

bardzo przyjemny odcień :)

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
15 maja 2013 21:59 delete

bardzo ładny jest. Z lovely mam chyba tylko 2 lakiery ;(

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
15 maja 2013 22:42 delete

ładny jest :D

Reply
avatar
Claudia Nowak
AUTHOR
15 maja 2013 23:19 delete

Ładna czerwien, ale teraz na wiosne wole jaśniejsze odcienie :) Chyba ze taka czerwien na większe wyjscia to idealnie!

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
16 maja 2013 22:21 delete

prezentuje się bardzo fajnie :)

Reply
avatar
Madzia
AUTHOR
19 maja 2013 12:05 delete

piękny też go mam w swojej kolekcji :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com