Paznokcie z kokardami :)

poniedziałek, maja 20, 2013 16 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Post miałam opublikować wcześniej, ale weekend poświęciłam na sprawy związane z uczelnią oraz na odpoczynek w postaci spotkania ze znajomymi i spacerze po zoo. Nawet nie wiecie jaką frajdę sprawiło mi patrzenie na te wszystkie urocze zwierzaczki i robienie im sesji zdjęciowych. Miałam wrażenie, że lepiej się bawię niż te wszystkie dzieci w wózkach z balonikami w ręku, a przecież w zoo byłam już wielokrotnie...taki już mój urok :).


Lakier bazowy to Lovely, który prezentowałam w ostatnim poście. Farbkami akrylowymi namalowałam kokardy i dodałam po jednej okrągłej cyrkonii. Całość pokryłam utwardzaczem.




Niestety pokrywając paznokcie utwardzaczem odkryłam wadę mojego lakieru od Lovely. Zaczął farbować i część koloru znalazła się na białych kokardach.




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
Besi Ttelse
AUTHOR
20 maja 2013 16:45 delete

Jaki uroczy mani!:) Bardzo słodki, ale zarazem fajny :D

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
20 maja 2013 17:35 delete

Kokardeczki prześliczne są :) też z miła checia wybrałabym sie do zoo

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
20 maja 2013 18:17 delete

śliczne kokardki ^^ a kolorek bazowy cudny :D

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
20 maja 2013 18:29 delete

Post jest pełen słodkości i cukru :D Bardzo mi się podoba :D

Reply
avatar
20 maja 2013 18:35 delete

urocze i takie..."lekkie" na lato. :)

Reply
avatar
Franka
AUTHOR
20 maja 2013 19:14 delete

kocham kokardki :) fajne połączenie razem z tą czerwienią :) tak słodko i stylowo

Reply
avatar
20 maja 2013 19:34 delete

zwykłe, proste ale urocze zdobienie :)

Reply
avatar
Claudia Nowak
AUTHOR
20 maja 2013 22:55 delete

Świetne pazurki, mam nadzieję że kiedys tez naucze sie malowac takie wzorki :)
Też uwielbiam wycieczki do zoo mimo ze juz dzieckiem nie jestem! :-)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
21 maja 2013 11:35 delete

Jakie słodziaki :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
21 maja 2013 19:10 delete

wyglądają tak pięknie :D urocze i dziewczęce !!

Reply
avatar
martitka
AUTHOR
21 maja 2013 21:49 delete

Zaglądałaś na mojego bloga http://wzaciszudomowym.blogspot.com/ - przenoszę go na facebook'a więc będzie mi miło jeśli i tam zajrzysz https://www.facebook.com/ZaciszeMartity

Pozdrawiam

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
24 maja 2013 15:14 delete

świetnie to wygląda :))

Reply
avatar
martitka
AUTHOR
24 maja 2013 21:02 delete

Piękne paznokcie:)
Obserwuję i zapraszam do siebie:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com