Podsumowanie kwietnia 2013

środa, maja 01, 2013 5 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Dzisiaj mam dla Was małe podsumowanie ostatniego miesiąca. Kwiecień uważam za bardzo udany, chociaż oczywiście nadal powinnam popracować nad regularnością notek :).

W tym miesiącu napisałam: 11 postów
Miesiąc kwiecień: 30 dni
Notka pojawiała się średnio co: 3 dni

Klikając na zdjęcia przeniesiecie się do danego postu.

W tym miesiącu:


...dokończyłam projekt Hobby klik 





...przygotowałam recenzję lakieru Just Spotted the Lizard od OPI




...i lakieru Red Ribbon z kolekcji Beauty Shine Donegal




....lakier Red Ribbon ozdobiłam Inglotem 203 i wyszło tak:




...przygotowałam propozycję ślubnego manicure z lakierem Coconut Milk od Joko




...oraz wykonałam "prawie walentynkowy wzorek"




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

5 comments

Write comments
Domi
AUTHOR
1 maja 2013 17:43 delete

śliczne wzorki, szczególnie ten na czerwonych paznokciach :)

Reply
avatar
Besi ttelse
AUTHOR
1 maja 2013 17:45 delete

Just spotted the lizard jest piękny :) Świetnie się mieni

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
1 maja 2013 19:14 delete

Wszystkie wpisy pamiętam ;) u mnie na blogu pojawiło się 10 postów ,czyli prawie tyle samo ;)

Reply
avatar
PureMorning
AUTHOR
2 maja 2013 07:38 delete

Śliczne zdobienia :))

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
2 maja 2013 15:45 delete

propozycja ślubnego manicure jest cudna :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com