Brąz Sensique i one stroke

środa, czerwca 19, 2013 18 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Mam nadzieję, że zapowiedź z ostatniego posta nie zdradziła w całości wyglądu wzorka, który dla Was dzisiaj przygotowałam, a tylko wzbudziła Waszą ciekawość.

Jeszcze tylko na chwilę wrócę do ostatniego posta. Miałam rację...Tamit24 potwierdziła, że brąz który dzisiaj widnieje jako tło, a ostatnio mogłyście przeczytać o nim recenzję,  niestety nie jest już dostępny w sprzedaży. Nie wiem jednakże, czy powstał jakiś jego zamiennik, który ukrywa się pod inną buteleczką wśród lakierów firmy Sensique.






Co potrzebowałam do wykonania tego mani?

* bazę pod lakier ( użyłam odżywki Eveline )
* brązowy lakier ( w tym przypadku Sensique 138 )
* 2 pędzelki do malowania farbkami - jeden cienki i płaski do płatków, a drugi cienki igłowy do detali i płątków
* farbki akrylowe:

biel ( 018 Bianco di tatanio )
czarny ( 530 Nero )
zielony ( 323 Verde grillastro Polycolor )
fioletowy ( 438 Lilla Polycolor )







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

18 comments

Write comments
jjjustii
AUTHOR
19 czerwca 2013 19:42 delete

Prześlicznie wyszło, pazurki kojarzą mi się z letnim wzorem na sukience:)

Reply
avatar
19 czerwca 2013 20:05 delete

przepiękne :) ale kolory dobrałabym inne :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
19 czerwca 2013 21:23 delete

wow.. to się nazywa mieć rękę do zdobień.. piękne:)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
19 czerwca 2013 21:31 delete

śliczne! szkoda, że ja tak nie umiem:(

Reply
avatar
karolina55355
AUTHOR
19 czerwca 2013 21:43 delete

Bardzo ładne. Masz talent :)

Reply
avatar
Irmak
AUTHOR
19 czerwca 2013 21:47 delete

So beautiful :)

Reply
avatar
19 czerwca 2013 22:00 delete

Świetne!!! ja też chcę takie:)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
19 czerwca 2013 22:00 delete

ale ładne zdobienie :D

Reply
avatar
ABC-kobiet
AUTHOR
19 czerwca 2013 23:46 delete

Także mam swoją przygodę z farbkami, ale chyba przejdę na naklejki wodne ;). Jakich Ty używasz farbek? Z tubki czy z pojemniczka? ;)
Pozdrawiam.

Reply
avatar
Marti
AUTHOR
20 czerwca 2013 11:13 delete

prześlicznie! *.* samej mi się bawić w zdobienia nie chce, ale gdyby mi ktoś tak ładnie pomalował :D

Reply
avatar
20 czerwca 2013 14:24 delete

O jakie ładne! Uwielbiam one stroke, pięknie Ci to wyszło ^^

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
22 czerwca 2013 14:17 delete

Mam farbki z trzech firm. W tubkach z Polycolor i Maries, a w pojemniczkach z DobrejRady. Polecam Polycolor w tubkach :)

A naklejki wodne bardzo, bardzo polecam - zawsze efektowne :)

http://callais-nails.blogspot.com/search/label/Naklejki%20wodne

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
22 czerwca 2013 14:20 delete

jejq, jak niezbyt lubię takie brązy na pazurkach tak tu szalenie mi się podoba :) jesteś genialna !

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
22 czerwca 2013 18:13 delete

łałałiła, ale cudowne!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com