Czerń na stopach - hot or not?

czwartek, czerwca 27, 2013 19 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Sesja już na szczęście za mną i należę do tej grupy szczęśliwców, którzy nie muszą wracać we wrześniu na uczelnię. Cieszę się bardzo i czuję, że spadł mi potwornie ciężki kamień z serca :).

Dzisiaj stopy, ale wzorki z nimi jako "modeli" możecie spodziewać się częściej. Liczę tylko, że pogoda wreszcie się unormuje i przestanie płatać figle, bo już mam dosyć bawienia się w zabawę "dzisiaj sandały, a jutro kalosze".

Już tradycyjnie czarny lakier to u mnie  Essence 59 black is black. Niestety chyba się zużył, bo zmieniła się konsystencja. Jest za bardzo gęsty, ale jeszcze dałam radę w miarę równomiernie pomalować paznokcie. Myślę. że nadszedł już czas poszukać jakiegoś zamiennika...

Może macie do polecenia jakąś czystą czerń, bez drobinek, która ma wysoki połysk? 





Tym razem bez farbek akrylowych, ale żeby nie było za czarno dodałam po dwie srebrne cyrkonie na największych paluchach...ta, jasne...i tak oczywiście było czarno :).



Pytanie do Was

Czarny lakier na stopach
hot czy not?


Ja osobiście odpowiadam HOT, ale ja to mam dziwny gust :)




Separatory pochodzą ze sklepu Donegal

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

19 comments

Write comments
Monik
AUTHOR
27 czerwca 2013 12:17 delete

mi się czarne pazurki podobają ale u innych :D ja tylko nosze frencha lub delikatne kolorki :D

Reply
avatar
PaniKa
AUTHOR
27 czerwca 2013 12:34 delete

O!
Ekstra to wygląda!
Wypróbuję na pewno!
Ja mam czarny lakier chyba GR.
Pokazany był w tej notce: http://pani--ka.blogspot.com/2013/01/mini-kolekcja-lakierow.html
Jest ekstra!

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
27 czerwca 2013 12:50 delete

zdecydowanie hot! ;) uwielbiam.

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
27 czerwca 2013 12:56 delete

zdecydowanie HOT!
Z czarnych lakierów kremowych polecam Ci My Secret #121 :)

Reply
avatar
27 czerwca 2013 13:12 delete

hot! sama mam teraz czarna hybryde na stopach;P

Reply
avatar
thecieniu
AUTHOR
27 czerwca 2013 13:50 delete

A ja najbardziej lubię czarny lakier od Wibo, z serii Express Growth - jest praktycznie jednowarstwowcem, mój hit :D
Czarnych paznokci u stóp nigdy nie miałam w sumie, ale u rąk bardzo lubię :)

Reply
avatar
27 czerwca 2013 14:42 delete

moim zdaniem zdecydowanie HOT, często noszę czerń na stopkach :) ja lubię tani lakierem my secret, mam go już od dawna i nie zgęstniał.

Reply
avatar
Amanda
AUTHOR
27 czerwca 2013 15:01 delete

bardzo ładna, elegancka czerń, ale ja zdecydowanie wolę czerń na pazurkach nieco dłuższych :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
27 czerwca 2013 15:20 delete

HOT! Ślicznie, też lubię ten kolor na stopach.. nie wyglądają źle jak się wynurzam z piaskownicy:D moj nr 1 to jednowarstwowiec Golden Rose Rich Color. :)

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
27 czerwca 2013 16:30 delete

ślicznie... mi się podoba.... efektownie to wygląda

Reply
avatar
Ania W
AUTHOR
27 czerwca 2013 16:49 delete

Jak dla mnie HOT :)

Reply
avatar
Marta
AUTHOR
27 czerwca 2013 21:42 delete

Hot! U mnie podobają mi się tylko french i jasne kolory na stopach. Ale u innych lubię "szaleństwo" kolorowe. Twoje czarne też są ciekawe:)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
27 czerwca 2013 23:08 delete

ja mam czerń z Golden rose

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
28 czerwca 2013 15:04 delete

hot zdecydowanie! bardzo lubię czerń, taka elegancka jest :D

Reply
avatar
Photoe
AUTHOR
29 czerwca 2013 00:53 delete

Moim zdaniem to jest hot :) Cyrkonie genialnie się prezentują na czarnym tle i dodają elegancji :) Pazurki świetne!

Reply
avatar
clicalice
AUTHOR
29 czerwca 2013 12:16 delete

Hot! pięknie ta czerń się prezentuje, tak elegancko i niebanalnie .

Reply
avatar
EssyFloressy
AUTHOR
29 czerwca 2013 18:23 delete

Hot !!! Chociaż i tak pozostanę przy neonach :D

Reply
avatar
30 czerwca 2013 12:46 delete

Hooot :D boskie są

zapraszam http://kindziolinka.blogspot.com/

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
8 lipca 2013 15:53 delete

wyglądają bardzo fajnie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com