Joko Moroccan Mud

sobota, czerwca 22, 2013 13 Comments A+ a-





Cześć kochane!

Dzisiaj wzorek bardzo, bardzo prosty. Wystarczy tylko umiejętność dokładnego wtopienia cyrkonii w lakier, aby błyskotki nie odpadły przed pojawieniem się pierwszych odprysków :).






Paznokcie pokryte są:
  • odżywką, 
  •  2 warstwami lakieru firmy Joko o nazwie Moroccan Mud, 
  • cyrkonie przykleiłam na stary, gęsty bezbarwny lakier
  • jedna warstwa Top Coat'u zabezpieczająca trwałość





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
Monik
AUTHOR
22 czerwca 2013 20:12 delete

ale fajnie wszystko wygląda :D lubię takie wzorki ;D

Reply
avatar
Lina
AUTHOR
22 czerwca 2013 23:09 delete

o matko przepiękne <3

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
23 czerwca 2013 00:25 delete

Ale ślicznie :)
J dziś właśnie rozpływałam się w zachwycie nad pewnym szarym lakierem i pewnie niedługo też coś w szarościach u siebie zrobię :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
23 czerwca 2013 16:08 delete

proste i szykowne zdobienie ;)

Reply
avatar
Paula
AUTHOR
24 czerwca 2013 09:55 delete

podoba mi się bardzo :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
24 czerwca 2013 11:33 delete

przepięknie, delikatnie - tak jak lubię :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
25 czerwca 2013 14:14 delete

Bardzo ładnie, lubię takie akcenty :)
I ten lakier bazowy bardzo mi się podoba, fajne błotko :D

Reply
avatar
25 czerwca 2013 15:30 delete

Dla Ciebie pewnie prosty, ale mi zająłby mnóstwo czasu c:

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com