Naklejki na paznokcie firmy Donegal

sobota, czerwca 08, 2013 20 Comments A+ a-





Cześć kochane!

Dzisiaj przygotowałam dla Was propozycję szybkiego i łatwego mani, który jest zarazem efektywny i zwracający na siebie uwagę. Wiem, że najlepiej do takich naklejek pasuje białe tło, ale ja zawsze lubię kombinować/testować/próbować :).


Co użyłam?
lakier  Donegal Beauty Shine Fresh Apricot [klik]
lakier w kolorze bieli
gąbka ( ja użyłam aplikatora do cieni )
naklejka na paznokcie "kratka" firmy Donegal [klik]




A jak wykonałam wzorek?

Moja opinia o naklejkach

Po pierwsze bardzo się cieszę, że naklejki nie mają sztywnej formy. Są wykonane z cienkiej folii, która jak zapewnia producent idealnie dopasowuje się do kształtu paznokci. 

W zestawie znajduje się 10 naklejek w pięciu różnych rozmiarach. Jeżeli chodzi o samą ilość sztuk szkoda, że nie ma dodatkowo jednej w gratisie, która byłaby kołem zapasowym na wypadek nieudanej aplikacji. Lekki stres pojawił się u mnie robiąc ten wzorek, bo jeden zły ruch i mogło nie wyjść jak zaplanowałam i niestety musiałybyście czytać post zatytułowany "jak nie naklejać naklejek na paznokcie, by ich nie zepsuć..." :).

Patrząc na rozmiary naklejek, moja pierwsza myśl to "jej, jakie to duże". Naklejki nadają się do użycia zarówno na długich, szerokich paznokciach, jak i tych krótkich, bądź smukłych.

Uwaga! Minusem i plusem naklejek jest ich kruchość. Minusem dlatego, że trzeba obchodzić się z nimi delikatnie, bez szarpań i zbyt gwałtownych ruchów, bo potrafią się podzielić na mniejsze kawałeczki, które oczywiście nadają się do dalszego użytku, ale wymagają więcej czasu i skupienia do zaaplikowania równo (przykład: kciuk, prawy górny róg paznokcia ). Natomiast pozytywną stroną kruchości, jest ich elastyczność w dopasowaniu się do każdej płytki. Nie przejmujemy się, że naklejka jest dwa razy większa od naszego paznokcia..naklejamy ją na środek, lekko dociskamy i wszystko, co wychodzi poza obręb płytki dosłownie samo się kruszy i nie pojawia się efekt klejących skórek bądź dodatkowej zabawy nożyczkami.

Po zaaplikowaniu naklejek, paznokcie obowiązkowo należy zabezpieczyć top coat'em bądź bezbarwnym lakierem. U mnie w stanie nienaruszonym trzymały się przez 6 dni. Ze zmywania byłam zadowolona. Spodziewałam się większych "męczarni", a jednak nie było wcale aż tak źle.







Naklejki dostępne są na stronie firmy Donegal tutaj. Cena to 4,19 zł. 


Informacje od producenta: 

  • Ozdoby do naklejania na naturalne oraz sztuczne paznokcie o bardzo modnym designie.
  • Naklejki wykonane są z cieniutkiej folii, która dopasowuje się idealnie do kształtu paznokcia. Naklejki charakteryzują się wygodą aplikacji i trwałością wykonania.
  • Przed przyklejeniem ozdoby należy dokładnie odtłuścić paznokieć, nastpnie wysuszyć powierzchnię paznokcia. W zestawie znajduje sie 10 naklejek w 5 różnych rozmiarach.




Wzory naklejek z tej serii:



Art. nr 3635


Art. nr 3636

Art. nr 3634
Art. nr 3637



Dziękuję firmie Donegal za udostępnienie  mi produktów do testów.


strona internetowa: klik
Facebook: klik

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

20 comments

Write comments
martitka
AUTHOR
8 czerwca 2013 11:14 delete

Super, strasznie mi się podobają te paznokietki:) Chyba się skuszę na taką krateczkę;)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
8 czerwca 2013 11:16 delete

Bardzo łądnie to wygląda. Szczególnie na tym tle mnie zauroczyło :)

Reply
avatar
8 czerwca 2013 11:26 delete

bardzo fajne takie naklejki, samemu raczej nie zrobiłabym takiej krateczki :)

Reply
avatar
8 czerwca 2013 11:26 delete

świetny pomysł:)
Naklejki bardzo ładne, widziałam je kilka razy, ale jeszcze nigdy nie kupiłam, bo jakoś nie mam dobrego doświadczenia z naklejkami na cała płytkę. Teraz na pewno skusze się, albo na krateczkę albo na wężową skórkę czy jak to tam nazwać można:)

Reply
avatar
Paczaj ka
AUTHOR
8 czerwca 2013 12:50 delete

Superowe :) Tylko roszkę zastanawiałam się co jest naklejką, czerwony czy paski , czy całość :P

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
8 czerwca 2013 13:30 delete

całkiem fajnie wyglądają ;)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
8 czerwca 2013 16:03 delete

super to wygląda :D

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
8 czerwca 2013 17:57 delete

Naklejki znam i lubię, świetny miałaś na nie pomysł.

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
8 czerwca 2013 19:49 delete

Naklejką jest tylko czarna kratka :)

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
8 czerwca 2013 21:09 delete

Świetnie to wygląda, i wcale nie uważam, że powinno być białe tło :) to jest wspaniałe :)

Reply
avatar
madziamadzia
AUTHOR
9 czerwca 2013 08:20 delete

Swietnie! Fajne naklejki w dobrej cenie:)

Reply
avatar
pauliiniia
AUTHOR
9 czerwca 2013 16:11 delete

Świetny post!
Zapraszam Cię do siebie:*
Obserwujemy?;>

Reply
avatar
pauliiniia
AUTHOR
9 czerwca 2013 16:11 delete

Świetny post!
Zapraszam Cię do siebie:*
Obserwujemy?;>

Reply
avatar
thecieniu
AUTHOR
9 czerwca 2013 21:24 delete

O, też mam te naklejki, są super :D

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
9 czerwca 2013 22:33 delete

efekt rewelacyjny.. ale do takich naklejek to raczej trzeba mieć cierpliwość:D

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
10 czerwca 2013 16:32 delete

wow piękny efekt :)

Reply
avatar
Franka
AUTHOR
11 czerwca 2013 18:54 delete

o kurczę :) ale ciekawy pomysł :) jak gdzieś na nie trafie napewno się skusze :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
11 czerwca 2013 21:48 delete

prezentują się wspaniale :) oczu nie mogę oderwać :D

Reply
avatar
13 czerwca 2013 13:43 delete

Mam te naklejki, są bardzo fajne! A mani wyszło Ci genialnie!:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com