Podsumowanie miesiąca - maj 2013

środa, czerwca 05, 2013 7 Comments A+ a-


Cześć kochane!

Dzisiaj mam dla Was małe ( spóźnione ) podsumowanie ostatniego miesiąca. Maj przyniósł ocieplenie temperatury  na moim blogu. Pojawiło się troszkę kolorów, ale nie zabrakło delikatności w postaci propozycji ślubnego manicure.

W tym miesiącu napisałam: 9 postów ...oj słaby wynik
Miesiąc maj: 31 dni
Notka pojawiała się średnio co: 3,(4) dnia

Klikając na zdjęcia przeniesiecie się do danego postu.


W tym miesiącu:


Pokazałam Wam mój jedyny piaskowy lakier Color Club 489 Rubby Slippers...jego kolor jest zachwycający





 następnie mój piasek został ozdobiony wodnymi naklejkami






Potem na blogu pojawiło się sporo kolorów. Poniosła mnie fantazja i z mojej zabawy farbkami wyszło coś takiego:






Wyższa temperatura zachęca do zakładania lżejszego obuwia, więc nie mogło zabraknąć stopowego wzorku






Na blogu pojawiła się recenzja Lovely Cristal Strenght 296, który dostałam w ramach blogerskiej wymiany






Ozdobiłam go kokardami






Rzadko możecie zobaczyć na moich paznokciach u rąk frencha, więc tym razem zaprezentowałam go z dodatkiem brokatu






 Podzieliłam się z Wami moją opinią na temat zmywacza od Donegal






A ostatnio pojawiła się biel ze wzorkiem, czyli kolejna propozycja na ślubny manicure






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

7 comments

Write comments
xXJuleczkaXx
AUTHOR
5 czerwca 2013 15:43 delete

piekne masz te pomysły :)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
5 czerwca 2013 16:42 delete

śliczne te kokardki, niby proste, a jak fajnie wygląda:)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
5 czerwca 2013 17:42 delete

to color club ma piaski? :o

Reply
avatar
5 czerwca 2013 20:42 delete

Ten ślubny bardzo mi się podoba!:)

Reply
avatar
Amanda
AUTHOR
6 czerwca 2013 11:35 delete

śliczne paznokcie! a czerwień rzeczywiście jest zachwycająca, bardzo mi się spodobał ten lakier :)
ślubny manicure jest uroczy :)

Reply
avatar
Madzia
AUTHOR
6 czerwca 2013 19:16 delete

zazdroszczę pomysłów :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
6 czerwca 2013 20:02 delete

wszystkie mani są cudowne :) pisz częściej :) !

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com