Sensique 138 - czekoladowy brąz

poniedziałek, czerwca 17, 2013 7 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Ostatnio z mojego lakierowego pudełka wyciągnęłam brąz z firmy Sensique. Nie wiem tylko, czy kolekcja, z której pochodzi mój odcień jest nadal dostępna w sprzedaży... niestety dawno nie odwiedzałam stoiska z kosmetykami tej firmy. 

Mimo posiadania lakieru od kilku lat, miło zaskoczyła mnie konsystencja zachowana w idealnym stanie. Dwie warstwy wystarczyły na całkowite pokrycie płytki. Nie miałam też problemów z farbowaniem skórek.





Trwałość 4 dni. Cienki pędzelek nie sprawiał problemów przy nakładaniu warstw. Kolor to gorzka czekolada, który mnie zauroczył. Zdecydowanie wolę ciemne odcienie brązu na paznokciach.






Jeszcze tylko mała zapowiedź kolejnej notki...









Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

7 comments

Write comments
aalimkaa
AUTHOR
17 czerwca 2013 21:47 delete

Nie przepadam za takimi brązami na paznokciach :) Jestem ciekawa kolejnej notki :) Zapowiedź prezentuje się bardzo ciekawie :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
17 czerwca 2013 21:51 delete

Nie mam żadnego takiego brązu, ale chyba nie czulabym się dobrze.
Widzę zmiany na blogu, fajnie :)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
17 czerwca 2013 22:26 delete

ja mam podobny brązik z Miss Sporty:)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
18 czerwca 2013 11:23 delete

piękny, aż dziwne że nie posiadam nic w takim odcieniu :(

Reply
avatar
18 czerwca 2013 11:30 delete

Nie wiedziałam, że ten brąz jest taki ładny!

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
18 czerwca 2013 16:29 delete

nie wierzę <3 od tego lakieru zaczęła się moja lakierowa miłość (zużyłam 4 buteleczki!!!). Niestety, nie jest już dostępny :(

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
19 czerwca 2013 21:24 delete

aż chce się zjeść! cudowny kolor:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com