Zmiany na blogu. Poznaj blogerkę Callais :)

niedziela, czerwca 30, 2013 6 Comments A+ a-






Cześć kochane!

Przyznam szczerze, że do tej notki przygotowywałam się od dłuższego czasu. Może niekoniecznie chodzi o przygotowanie samej treści, bądź zdjęć, ale o przełamanie części własnej nieśmiałości, by pokazać swoją postać blogowemu światu.

Jak może wspominałam, albo i nie..oprócz paznokci interesuję się też wizażem. Zazwyczaj mój dzienny makijaż kończy się na podkładzie, tuszu do rzęs i pomadce, ale od czasu do czasu lubię coś pokombinować na powiekach. Niestety wcześniejszy aparat zupełnie przekłamywał kolory, więc wolałam nie umieszczać zdjęć swojej twarzy, by Was nie straszyć.








Obecnie robienie zdjęć własnego oka idzie mi o wiele lepiej, więc jak pewne już zgadłyście, mój blog wkrótce przestaje być tylko paznokciowy, ale rozszerza swoją tematykę o sprawy związane z makijażem. Przydałaby się teraz zmiana adresu bloga, ale zupełnie nie mam na nią pomysłu, więc na razie zostanie bez zmian.

Jeżeli macie jakieś pomysły, to oczywiście dzielcie się nimi w komentarzach :) 












Oczywiście zdjęcia zamieszczone wyżej przedstawiają moją postać :) A klikuzdaniowy opis mojej osoby brzmi następująco:

Nazywam się Kinga, lecz z przyczyn losowych przyjęłam pseudonim blogowy Callais :). Mam 20 lat ( chociaż w oczach mojego taty nadal jestem 16-tką ). Od urodzenia mieszkam w pięknym mieście, jakim jest Warszawa. Tutaj wychowałam się, a obecnie studiuję. Uwielbiam projektować przestrzeń i tą wnętrzarską i tą urbanistyczną, a w okresie letnim i ogrodniczą :). Ogólnie jestem człowiekiem który ma milion pomysłów na minutę i wiecznie brakuje mi czasu. Muszę mieć wszystko zaplanowane, stąd mimo, że mój laptop jest wypełniony zdjęciami paznokci, nie zawsze mam wolną chwilę, na dodanie ich na bloga. Mam nadzieję, że jeszcze długo będę z Wami tworzyć część blogowej społeczności, bo pisanie tutaj sprawia mi wiele frajdy i dodaje pozytywnej energii.


Mała zapowiedź makijażowych postów. PS są to jeszcze stare zdjęcia, więc takie notki nie pojawią się na blogu :)






Przypominam, że na stronie sklepu internetowego Donegal trwa właśnie promocja:


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
Liseczek Rudy
AUTHOR
30 czerwca 2013 15:08 delete

Bardzo miło Cię zobaczyć - pozytywna, śliczna dziewczyna! :) Już nie mogę doczekać się "rozszerzenia bloga" i Twoich cudeniek makijażowych :)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
30 czerwca 2013 15:12 delete

Ciesze się że odważyła się na taki post! Jak ja zazdroszczę Ci twoich włosów, bo o talencie do malowania paznokci już wspomniałam :) Do tego dojdzie jeszcze te piękne makijaże oka :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
30 czerwca 2013 15:36 delete

Piękna z Ciebie dziewczyna! Jak mogłaś się tak długo chować???:) Życzę powodzenia w dalszych poczynaniach:)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
30 czerwca 2013 15:52 delete

ale śliczna z ciebie dziewczyna ;) piękne uśmiech
no to czekamy na nowe posty makijażowe! ;) nie znam się na tym, ale lubię oglądać takie piękne kolorowe cuda na powiekach

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
30 czerwca 2013 20:28 delete

włosy masz śliczne!
i w ogóle jesteś taka roześmiana, wesoła;)

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
1 lipca 2013 12:30 delete

jakie masz piękne włosy! a makijaże bardzo mi się podobają:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com