Bolek i Lolek w oczach i dłoniach Callais, czyli pierwszy tydzień Projektu Wieczorynka

niedziela, lipca 07, 2013 19 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Ostatnio zachęcałam Was do wzięcia udziału w Projekcie Wieczorynka, który organizowany jest przez Mixoflife. Dzisiaj czas na moją pierwszą propozycję paznokciową, czyli Bolka i Lolka. Postanowiłam dodać jeszcze do kompletu Tolę :).






Lakierem podkładowym jest wspomniany w ostatniej  notce lakier Pearl Lou Lou Beauty Shine firmy Donegal.

Napisy i malowanki wykonałam 3 cienkimi pędzelkami i mieszając tylko trzy farbki akrylowe: złamaną biel, czerń oraz pomarańcz.

Oczywiście nie mogło zabraknąć warstwy Top Coatu, który wyrównał cały malunek i dodał połysku.




Paznokcie zostały wykonane w ramach projektu:



Prace pozostałych uczestniczek możecie znaleźć tutaj


Mała informacja

Jutro wyjeżdżam poza rodzinne miasto i wracam w piątek wieczorem. Niestety będę pozbawiona laptopa, a jedyny dostęp do internetu dostarczy mi mój telefon. Mogę odbierać od Was maile, gorzej niestety z pisaniem notek, komentowaniem, czy odpowiadaniem na komentarze, więc na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć dopiero w sobotę rano. Aby nie zawieszać bloga na te kilka dni, postanowiłam, że napiszę dwa automatyczne posty - jeden paznokciowy, a drugi makijażowi. Mam nadzieję, że oba przypadną Wam do gustu. Pozdrawiam!



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

19 comments

Write comments
K.
AUTHOR
7 lipca 2013 19:21 delete

Świetne :)

Reply
avatar
Poziomkowaaaa
AUTHOR
7 lipca 2013 19:22 delete

Świetne pazurki ! Masz talent dziewczyno ! Pozdrawiam serdecznie :)



poziomkowaaaa.blogspot.com/

Reply
avatar
7 lipca 2013 19:27 delete

świetne, wykonanie perfekcyjne!:)

Reply
avatar
martitka
AUTHOR
7 lipca 2013 20:05 delete

Cudo, świetny pomysł!

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
7 lipca 2013 21:20 delete

pięknie wyszło :D zdolna jesteś :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
7 lipca 2013 21:40 delete

cudowne... z jaką precyzją wykonane. Wow. :)

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
7 lipca 2013 21:59 delete

Mani jest świetny :) Super wykonanie :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
7 lipca 2013 23:25 delete

Świetne! Bardzo mi się podobają :) Jaka precyzja!

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
8 lipca 2013 05:14 delete

Zabawne i perfekcyjnie wykonane;))

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
8 lipca 2013 10:27 delete

jestem pełna podziwu!! :D

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
8 lipca 2013 12:33 delete

powrót do dzieciństwa

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
8 lipca 2013 17:04 delete

pięknie wyglądają :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
8 lipca 2013 22:30 delete

Ślicznie całą trojkę zmalowałaś :)

Reply
avatar
9 lipca 2013 08:49 delete

świetnie wyglądają :D

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
10 lipca 2013 00:34 delete

hehe pozytywne ;]

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com