Cytryna Claires i maki malowane farbami

wtorek, lipca 09, 2013 16 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Na dzisiaj przygotowałam notkę z wakacyjnym wzorkiem. Paznokcie kilka tygodni temu malowałam specjalnie z myślą o konkursie, który zorganizowała firma Delia na powitanie lata. Miałam wielkie szczęście, bo wygrałam jeden z 10 zestawów kosmetyków. Myślę, że niebawem zostanie on dostarczony do mojego domu. Będę bardzo zadowolona nawet, gdy dostanę tylko jeden lakier, bo jeszcze nie miałam możliwości przetestowania żadnego, a ich kolory od zawsze mnie kusiły :). A czy Wy miałyście styczność z lakierami Delia?


bez top coat

z top coat


Lakier, który wykorzystałam na tło to piękna, świeża cytryna od Claire's. Mimo trzech cienkich warstw, nie zauważyłam żadnych smug i niedociągnięć pędzelka. Można powiedzieć, że jestem zaskoczona na plus tym lakierem i żałuję, że częściej nie wykorzystywałam go do wzorków.

Próbowałam namalować maki, niestety wyszło jak wyszło, ale i tak jestem z nich zadowolona :). Wykorzystałam  tylko dwie farbki akrylowe: czerwoną i czarną.


Zrobiłam też zdjęcie 2 dłoni...robiłabym takie częściej, ale niestety jakość zdjęcia mnie od tego zamysłu skutecznie odciąga :(




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
K.
AUTHOR
9 lipca 2013 13:34 delete

Piękny manicure :) I gratuluję wygranej, zasłużona!

Reply
avatar
martitka
AUTHOR
9 lipca 2013 13:43 delete

Piękne maczki:) gratuluję wygranej:)

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
9 lipca 2013 13:44 delete

wyszło ślicznie!
gratuluję! takie paznokcie nie mogły być nienagrodzone ;)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
9 lipca 2013 14:03 delete

Piękne maczki :) Wzorek bardzo pozytywny i napakowany optymistyczną, wakacyjną energią! :D Gratulacje wygranej :)

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
9 lipca 2013 14:30 delete

ja właśnie oswajam farbki akrylowe

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
9 lipca 2013 14:55 delete

bardzo ładne zdobienie i gratuluję wygranej ;)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
9 lipca 2013 16:38 delete

Cudowne maki, cudowne tło.. *.*

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
9 lipca 2013 16:54 delete

ah cudowne te maki.
Nie spodziewałam się że maki mogą wyglądać tak elegancko!

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
9 lipca 2013 17:18 delete

Pazurki świetnie się prezentują:) Bardzo oryginalne!!

Reply
avatar
9 lipca 2013 17:46 delete

są fantastyczne, nie mogę oderwać wzroku:)

Reply
avatar
Blondii
AUTHOR
9 lipca 2013 18:12 delete

Są przepiękne !
Napatrzeć się nie mogę :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
9 lipca 2013 18:42 delete

jak zawsze.. boskie:) cudowne zdobienie:)

Reply
avatar
Agni
AUTHOR
9 lipca 2013 18:44 delete

Cudowne zdobienie!

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
9 lipca 2013 22:26 delete

ładne są :D

Reply
avatar
HawaiiIslands
AUTHOR
9 lipca 2013 22:56 delete

Kreatywnie i perfekcyjnie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com