Donegal 1742 Pearl Lou Lou

sobota, lipca 06, 2013 11 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć coś niecoś o pięknej perle od Donegal o numerze 1742 nazwanej Pearl Lou Lou.

Kolor to perłowa biel z niewielkimi, błyszczącymi drobinkami. Lakier ten doskonale sprawdza się, jako zastępca czystej bieli, którą używa się pod wzorki z farbek.




Jestem zaskoczona kryciem. Zazwyczaj lakiery o perłowych odcieniach słyną z tego, że mają kiepską pigmentację i zostawiają straszne smugi. Na pokrycie całej płytki dokładnie, wystarczyły mi dwie cienkie warstwy. Między nałożeniem pierwszej, a drugiej warstwy odczekałam około 2 minut. A na wyschnięcie dwóch warstw trzeba poczekać około 4 minut, by stworzyć zwartą i suchą powłokę pod wzorek  ( tak było w moim przypadku) lub pokryć paznokcie top coat'em aby zabezpieczyć i  utwalić.

Lakier nie zostawia smug, nie farbuje płytki. Bardzo dobrze manewruje się pędzelkiem wokół skórek. Zmywanie to  czysta przyjemność. Schodzi naprawdę bardzo szybko przy użyciu niewielkiej ilości zmywacza. 

Ogólnie jestem zadowolona z mojej perełki i obecnie jest to jeden z moich ulubieńców.

Więcej informacji znajdziecie tutaj

6 ml / 6,99 zł









Lakier można dostać w sklepie internetowym Donegal







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
aalimkaa
AUTHOR
6 lipca 2013 12:41 delete

Piękny kolor i naprawdę dziwne, że tak świetnie sobie poradził z kryciem :) Ja obecnie testuję lakiery z tej firmy i muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczona jak na razie :)

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
6 lipca 2013 13:15 delete

Prezentuje się super ;) A krycie rewelacja :)

Reply
avatar
Daria
AUTHOR
6 lipca 2013 13:28 delete

piękny jest :)

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
6 lipca 2013 13:40 delete

kolor jest świetny, lubię takie przełamane biele :)

Reply
avatar
Poziomkowaaaa
AUTHOR
6 lipca 2013 15:17 delete

Kolorek pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach :) Mają bardzo ładny kształt :) Pozdrawiam serdecznie :)


poziomkowaaaa.blogspot.com/

Reply
avatar
thecieniu
AUTHOR
6 lipca 2013 20:40 delete

O jeny chcę! Jeżeli naprawdę tak świetne kryje to koniecznie musę go mieć! :D ale nie znalazłam go na stronie Donegal, jest tylko jakiś podobny do niego, ale nie wiem czy to ten sam czy jak.. :/

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
7 lipca 2013 11:53 delete

Krycie lakieru rzeczywiście jest świetne, a kolor bardzo ładny :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
7 lipca 2013 18:42 delete

kochana to jest ten lakier: http://www.donegal.com.pl/pl/akcesoria-do-manicure-i-ozdoby-na-paznokcie/2752-lakier-do-paznokci-beauty-shine-pure-blue--5907549271425.html

Pozdrawiam!

Reply
avatar
Alicja Fik
AUTHOR
7 lipca 2013 19:21 delete

bardzo fajnie wygląda :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
9 lipca 2013 02:31 delete

Wow, po przeczytaniu, że to 2 warstwy jestem w szoku! ;P Super!

Reply
avatar
thecieniu
AUTHOR
9 lipca 2013 16:31 delete

Dzięki za link :D Jak tylko doładuję mój fundusz lakierowy to robię zakupy :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com