Manhattan Bordo nr 10 i wzorek róże

środa, lipca 17, 2013 17 Comments A+ a-






Cześć kochane!

Dzisiaj mam dla Was bardzo łatwy wzorek, który wykonałam na lakierze Manhattan Bordo ( recenzja w ostatnim poście: klik ). Kolor sam w sobie jest elegancki i nie trzeba go dodatkowo ozdabiać wzorkami, ale nie byłabym sobą, gdybym nie zdecydowała się czegoś dodać :).

W ruch poszła biała farbka akrylowa, cienki pędzelek i średniej wielkości, okrągłe, miodowe cyrkonie. Najpierw przykleiłam cyrkonie, a następnie pędzelkiem malowałam różnej wielkości kreski, które miały imitować płatki róży. Jeden paznokieć malowałam maksymalnie 1 minutę. Oczywiście po skończonym malowaniu, paznokcie pokryłam dodatkową warstwą zabezpieczającą w postaci top coat'u.








Tak, jak pisałam w ostatnim poście, na zdjęciach możecie ujrzeć niedomyte skórki, w które wręcz wżarł się ciemny lakier. Aceton nie dał im rady, ale gdy zmywałam już cały wzorek zmywaczem, to wszystko ładnie zeszło i nie miałam problemu z zafarbowaną płytką.

Zdjęcia robiłam 3 dnia noszenia, a do tego doszła moja nieudana próba oczyszczenia skórek, stąd na zdjęciach widoczne są spore odrosty ;/. Na żywo nie rzucały się aż tak bardzo w oczy.







Lakier można dostać w drogerii internetowej ezebra.pl za 1,99 zł / 7 ml.


Follow on Bloglovin

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
17 lipca 2013 14:46 delete

cudnie, tak zdecydowanie bardziej mi się podoba niż solo:)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
17 lipca 2013 16:22 delete

cudne ♥ mam ten lakier również ;)

Reply
avatar
Cherry nails
AUTHOR
17 lipca 2013 17:37 delete

jestem ślepa i nie mogę nigdzie znaleźć informacji o kosztach przesyłki na tym portalu -.-

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
17 lipca 2013 18:19 delete

hmm, w takim zestawieniu ten lakier nie wyglada nawet tak zle ;]

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
17 lipca 2013 20:14 delete

Niestety koszty przesyłki widoczne są dopiero po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
17 lipca 2013 21:43 delete

Jak elegancko...:) Pięknie.. :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
17 lipca 2013 22:45 delete

pięknie :D aż się nie mogę napatrzec :D

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
17 lipca 2013 23:25 delete

Piękne bordo z jeszcze piękniejszymi kwiatami!

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
18 lipca 2013 00:40 delete

Pazurki prezentują się fantastycznie!:)

Reply
avatar
PinkAlice
AUTHOR
18 lipca 2013 16:41 delete

Piękne ! Jestem pod wrażeniem !

Reply
avatar
Monika Ozdoba
AUTHOR
18 lipca 2013 19:29 delete

śliczny wzorek:)

zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci! :)

Reply
avatar
19 lipca 2013 12:20 delete

piękne pazurki....rewelacja !!!!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com