MANHATTAN lakier bordo od Ezebra.pl

wtorek, lipca 16, 2013 9 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Niestety mimo powrotu do domu, mam mnóstwo na głowie i nie wyrabiam się z regularnością notek. Jestem do tyłu z Projektem Wieczorynka, wydaje mi się, że trwa już 3 tydzień...a ja jeszcze nie mam Smerfowych paznokci. Do tego w poniedziałek wyjeżdżam, bo mam praktyki terenowe pod Płockiem, czyli znowu czeka mnie tydzień bez internetu. Dzisiaj postaram się zgrać zdjęcia z aparatu i pomyśleć, co Wam pokazać przez najbliższe 2 tygodnie + chociaż trochę nadrobić zaległości w byciu na bieżąco z Waszymi blogami. A i zapomniałabym...moja zwycięska paczka od Delia już doszła i jestem w szoku, że aż tyle cudowności mi przysłali. Wśród nich znajduje się 6 lakierów, ale obecnie muszą poczekać na swoją kolej do testowania. Koniec prywaty, czas na recenzję :).


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać lakier, który dostałam w ramach współpracy z drogerią internetową ezebra.pl.

Zacznę od koloru. Według producenta jest to perłowy, bordowy odcień i faktycznie w moim odczuciu również nazwałabym go iskrzącym się bordowym kolorem. Co mnie zdziwiło, kolor jest bardzo niefotogeniczny i zdjęcia go przekłamują, stąd tyle różnych fotek, gdzie na każdej wygląda, jakbym prezentowała zupełnie inny odcień.





Jak dla mnie jego wielkim atutem jest połysk. Myślę, że bez niego lakier zupełnie straciłby swoją wartość. Połysk widoczny jest zarówno we wnętrzach pomieszczeń, jak i na zewnątrz...chociaż wiadomo jest, że przy świetle dziennym wygląda najpiękniej. Lakier testowałam razem ze wzorkiem i warstwą top coat'u, więc nie mogę dokładnie stwierdzić, czy połysk utrzymuje się kilka dni, czy matowieje. Pod warstwą top coat'u swoją świeżość połysku utrzymywał, aż do sięgnięcia po zmywacz.

Na całkowite pokrycie paznokci wystarczyły mi dwie warstwy lakieru. Po pierwszej warstwie jeszcze było widać prześwity, ale w moim przypadku druga już całkowicie wszystko zakryła. Nie pamiętam niestety, czy nakładałam cienkie, czy średniej grubości warstwy, ale założę, że była to jednak średnia grubość.

Na pewno na plus lakieru warto zaliczyć brak widocznych niedociągnięć pędzelka, bądź też nierównomierne pokrycie płytki. U mnie poszło wszystko gładko i przyjemnie.



 

Zazwyczaj do lakieru o niewielkiej pojemności ( w tym przypadku 7 ml), dołączany jest malutki i wąski pędzelek.W tym przypadku pędzelek ma tradycyjną budowę. Ani za szeroki, ani za wąski, ani nie ścięty na skos. Nie miałam z nim żadnego problemu malując wokół skórek.

Trwałość ( testowana z bazą, 2 warstwy Manhattan, wzorek, top coat) 3 dni bez odprysku i wytarcia końcówek. Pierwszy odprysk pojawił mi się na kciuku 4 dnia.

Niestety znalazł się jeden minus lakieru. Zafarbował mi skórki wokół paznokci i nawet acetonem nie chciał dokładnie zejść, bo jakby wdarł się pod skórę ( będzie to widoczne w jutrzejszym poście, gdy przygotuję zdjęcia wzorku, który z nim nosiłam). Ale nie martwcie się farbowaniem, bo całej płytki nie farbuje, a to najważniejsze. Oczywiście po całkowitym pozbyciu się lakieru z paznokci, całe zafarbowanie skórek zeszło razem z wacikiem.

W drogerii internetowej ezebra.pl lakier ten można dostać za ( uwaga! ) 1,99 zł za 7 ml. Cena bardzo korzystna, więc jeżeli akurat potrzebujecie takiego odcienia w swoich zbiorach, to myślę, że warto dorzucić go do koszyka. Jest to pierwszy lakier Manhattan, który testowałam i jestem zadowolona.


Więcej informacji o lakierze znajdziecie tutaj
Jeżeli jesteście ciekawe, jakie kosmetyki oferuje drogeria Ezebra.pl to zapraszam tutaj




Follow on Bloglovin

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
Lusia
AUTHOR
16 lipca 2013 12:18 delete

uuuu jaki piękny!

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
16 lipca 2013 13:02 delete

Piękne masz pazurki, a kolor idealny na jesień :))

Reply
avatar
16 lipca 2013 13:33 delete

kolor idealny na większe wyjścia, na co dzień jakoś "za poważny" jak dla mnie:)

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
16 lipca 2013 13:39 delete

szykowny!
bardzo lubię takie odcienie w takim wykończeniu :)

Reply
avatar
Paulina Cz
AUTHOR
16 lipca 2013 16:18 delete

pięknie wygląda :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
16 lipca 2013 16:58 delete

Ale elegancki! Piękny!

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
17 lipca 2013 22:50 delete

Bardzo ładny odcień:)

Reply
avatar
Beautyicon.pl
AUTHOR
23 lipca 2013 19:36 delete

Bardzo elegancki i wyrazisty:) Idealny na wieczór:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com