Pierwsze zmagania Callais z makijażem

piątek, lipca 12, 2013 8 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Zapraszam Was do przeczytania pierwszej makijażowej notki na moim blogu.Wszelkie uwagi, bądź rady są bardzo, bardzo mile widziane :). Mam nadzieję, że z czasem notki te staną się coraz ciekawsze, a ja nauczę się płynniejszego posługiwania pędzlami ( nic tak nie dodaje motywacji, jak myśl, że praca zostanie poddana ocenie publicznej :D ).


Zacznę może od powiek. Przed nałożeniem cieni, powieki pokryłam cienką warstwą bazy ArtDeco. Wcześniej używałam firmy Ingrid i niestety uważam, że jej zakup był zbędnym wydaniem pieniędzy. Od kiedy używam Artdeco wiem, co to znaczy podbicie koloru, utrwalenie, nierolowanie i świetna trwałość ( kosmetyk testowałam w trudnych warunkach, bo mimo pomalowania się o 9 rano i intensywnego treningu na siłowni około 20, wróciłam do domu z nienaruszonym makijażem oka...tak wiem, powinnam zetrzeć makijaż przed siłownią, ale nie mogłam tego zrobić z przyczyn wyższych :) )

Do zrobienia makijażu posłużyłam się 2 paletkami Sleek





Niestety mimo młodego wieku, należę do typu urody z opadającą powieką. Na zdjęciach oko wydaje się za mało domalowane pod łukiem brwiowym, efekt na żywo jest zupełnie wystarczający.

Oko w zbliżeniu






Kosmetyki, które użyłam do malowania całej twarzy:




* Podkład niebrudzący Yves Rocher, odcień Rose 100
* Korektor Maybelline AFFNITONE, odcień 01 Nude Beige
* Puder Astor Ani Shine Mattitude, odcień 002
* Róż Bourjois, odcień 33 Lilas
* Eyeliner w pisaku Miss Sporty
* Tusz do rzęs Yves Rocher Sexy Pulp
* Baza pod cienie Artdeco
* Pomadka Catrice C03 Marlene's Favourite










Starałam się nie przesadzić z retuszem zdjęć, bo tego nie lubię. Jak możecie zauważyć po nosie i policzkach mam problemy z nadmiernym przesuszeniem skóry. Jeżeli macie do polecenia jakiś bardzo dobry nawilżający krem do cery suchej, wrażliwej i mocno alergicznej, to bardzo proszę o porady :).




Jak Wam się podoba mój pierwszy makijażowy post?

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
Kamila
AUTHOR
12 lipca 2013 14:41 delete

Podoba mi się, pasują Ci takie kolory. :)

Reply
avatar
12 lipca 2013 14:44 delete

Podoba mi się Twój makijaż,taki delikatny..
Początki są zawsze trudne :)
Ja bym chyba dodała więcej różu lub bronzera na policzki,aczkolwiek mogę odebrać wrażenie,że tak jest ze względu na zdjęcia-one nigdy nie oddają rzeczywistego stanu :)
Ja wczoraj porobiłam fotki i dziś planuje wrzucić moje makijażowe poczynania :)

pozdrawiam,Karina

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
12 lipca 2013 16:44 delete

gdzie kupiłaś swoje paletki? :)

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
12 lipca 2013 17:01 delete

Bardzo fajny efekt:)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
12 lipca 2013 23:24 delete

Masz prześliczny, delikatny typ urody :) Posty z makijażem to strzał w dziesiątkę! Sam dzisiejszy make-up bardzo udany i ciekawy. Popracowałabym jeszcze tylko nad kreską - chyba, że miała nie być wyciągnięta i ostra to nie będę się przyczepiać ;)

Ja borykam się z podobnymi problemami jeśli chodzi o skórę ^^ Na swoją znalazłam taki patent - myję buzię żelem, wieczorem smaruję buzię tłustym kremem a rano po przemyciu buzi samą wodą nakładam matujący krem nawilżający :) Gdzieś na blogu o tym pisałam jeśli chcesz zajrzeć (bo nie chcę tu nic reklamować hehe :D )

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
13 lipca 2013 13:34 delete

Paletki zamówiłam w sklepie internetowym Urodomania. http://urodomania.com/

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
15 lipca 2013 12:16 delete

Coś podobnego do mojego nieba po burzy xD

Poćwicz trochę rozcieranie przejść.

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
15 lipca 2013 13:10 delete

Kochana, tutaj piszę o pielęgnacji: http://odrobinkawszystkiego.blogspot.com/2013/05/o-pielegnacji-twarzy-moja-walka-o.html
A tego kremu używam na co dzień: http://odrobinkawszystkiego.blogspot.com/2013/06/ziaja-krem-nawilzajaco-matujacy.html
Oczywiście nie wszystko może podziałać na Ciebie tak samo jak na mnie. Ja również mam bardzo wrażliwą skórę, która reaguję alergią i czerwonymi plackami na wszystko co jej nie podpasuje. Akurat ten "zestaw" bardzo mojej cerze odpowiada i do tej pory nic mnie nie podrażniło :) Może i Tobie pomoże?
Co do kreski - dla mnie rysowanie jej eylinerem w kałamarzu było udręką - nauczyłam się jakoś ale to nie było to (ani trwałość, ani kształt). Wpadłam przez przypadek na żelowy eyeliner od Essence - co prawda trzeba się nauczyć manewrować pędzelkiem ale kiedy się przyzwyczaisz nawet najbardziej wymyślna kreska nie będzie żadnym problemem! :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com