Podsumowanie miesiąca - czerwiec 2013

poniedziałek, lipca 01, 2013 7 Comments A+ a-


Cześć kochane!

Kolejny miesiąc blogowania już za mną, więc czas na małe podsumowanie i przypomnienie notek.

A jeszcze zanim przejdę do statystyk, bardzo serdecznie chciałabym Wam podziękować za ciepłe przyjęcie mojej osoby we wczorajszym poście :).

W tym miesiącu napisałam: 8 postów
Miesiąc czerwiec: 30 dni
Notka pojawiała się średnio co: 3,75 dnia

Klikając na zdjęcia przeniesiecie się do danego postu.



W tym miesiącu pokazałam Wam Essence 79 Replay ze wzorkiem przypominającym  pnącza.





Potem czekoladowy odcień lakieru Sensique, niestety już wycofanego ze sprzedaży :(.





Czekoladową słodycz ozdobiłam wzorkiem wykonanym techniką one stroke





 Wypróbowałam także naklejki od firmy Donegal





Na paznokciach nie zabrakło błota w postaci Joko Moroccan Mud przyozdobionego cyrkoniami.





Tradycyjny french na stopach został zastąpiony czernią.






Na blogach hucznie jest od plotek/domysłów, że od dzisiaj ma zniknąć popularny gadżet "Obserwatorzy". Część blogów przenosi się na Google+, część na Bloglovin, a jeszcze inne na Facebooka. Osobiście nie popadam w panikę, ale myślę, że połączenie bloga z innym portalem jest świetnym pomysłem :). 

Postanowiłam,że i mój blog zarejestruję gdzieś dodatkowo, aby być z Wami na bieżąco. Wieczorem napiszę na co się zdecydowałam :).




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

7 comments

Write comments
Dziagusia.
AUTHOR
1 lipca 2013 13:17 delete

Bardzo fajne podsumowanie, te zdobienia z pnączami i kwiatami najbardziej mi się podobają :)

Reply
avatar
1 lipca 2013 13:48 delete

Z tego co wiem nie znika gadżet "obserwatorzy", a jedynie Google Reader:)

Bardzo podoba mi się czekoladowy kolor, szkoda, ze wycofany:( Będę szukać czegoś podobnego:)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
1 lipca 2013 14:33 delete

Bardzo podobały mi się malowidła kwiatowe takie wakacyjne ;> A ta czerń niczego sobie

Reply
avatar
Chione
AUTHOR
1 lipca 2013 16:13 delete

To błoto od Joko jest prześliczne :)

Reply
avatar
Olaa
AUTHOR
1 lipca 2013 16:49 delete

kwiatki one stroke przepiękne! :)

Reply
avatar
martitka
AUTHOR
1 lipca 2013 18:51 delete

Te z naklejkami są cudowne! gratuluje talentu:)

Reply
avatar
1 lipca 2013 23:01 delete

wow jakie piękne paznokcie.....ale Ty masz talent :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com