Projekt Wieczorynka - Gumisie

środa, lipca 24, 2013 14 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Znowu zasypuję Was pracą na projekt Wieczorynka, ale obiecuję, że kolejny post będzie dotyczył makijażu, żeby nie było zbytnio monotonnie na blogu :).

Tym razem gumisie i znowu moje "wypociny" farbkami akrylowymi. Przyznam, że moje wykonanie tych postaci mnie nie zachwyca i wahałam się, czy opublikować te zdjęcia.. Wygrało u mnie przekonanie, że skoro już się napracowałam ( z dobrą godzinę malowałam), to żal będzie skasować zdjęcia.







Jako lakier bazowy wykorzystałam znowu Pearl Lou Lou Beauty Shine od Donegal ( cieszę się, że wreszcie znalazłam lakier z dobrym kryciem i dającym świetny kontrast z innymi lakierami ). 

Wszystkie elementy malowałam ręcznie jednym pędzelkiem. Nie będę wymieniać farbek, które wykorzystałam w tym wzorku, bo było ich naprawdę sporo. Jeżeli ciekawi Was konkretnie jakiś odcień, to pytajcie w komentarzach :)





Wzorek wykonałam w ramach:


Prace pozostałych uczestniczek zabawy możecie znaleźć tutaj


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
Paulina Cz
AUTHOR
24 lipca 2013 17:04 delete

jakie wesołe Gumisie :D

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
24 lipca 2013 17:35 delete

Tak myślałam, że urwisy wybierzesz! :D Świetna robota :)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
24 lipca 2013 17:40 delete

ale piękne :) masz talent ♥

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
24 lipca 2013 21:48 delete Ten komentarz został usunięty przez autora.
avatar
Kala
AUTHOR
24 lipca 2013 21:51 delete

jak to Cie nie zachwyca przecudne są te gumisie i na prawdę patrząc nanie sądziłabym że o wiele więcej czasu zajmują :)
cudne pazurki ;)

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
25 lipca 2013 11:17 delete

masz talent!! Mogę tylko pozazdrościć pewnej ręki

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
25 lipca 2013 22:24 delete

o jaa. hehe dobre, uwielbiam tą bajkę

Reply
avatar
Luneczka
AUTHOR
25 lipca 2013 23:35 delete

Masz bardzo ciekawe propozycje i naprawdę wprawną rękę, żeby to wszystko tak dokładnie wykonać :) Ja w życiu bym nie dała rady, tym bardziej prawej ręki.. :P Dlatego podziwiam ;)

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
26 lipca 2013 17:21 delete

Fenomenalne Gumisie ♥

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
31 lipca 2013 13:06 delete

ale urocze! bardzo mi się podobają:)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
5 sierpnia 2013 00:37 delete

super są! i bardzo dobrze, że je pokazałaś! :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
5 sierpnia 2013 21:45 delete

Coś mnie za bardzo kusiły urwiski :D

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
5 sierpnia 2013 21:45 delete

Bardzo dziękuję :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com