Projekt Wieczorynka - Tydzień Smerfy

sobota, lipca 20, 2013 17 Comments A+ a-





Cześć kochane!

Jestem opóźniona z Projektem Wieczorynka, więc czas nadrabiać zaległości. Przy okazji przypominam, że cały przyszły tydzień  nie będę miała dostępu do internetu, jednakże dzisiaj mam w planach przygotować dla Was kilka automatycznych notek.

Widziałam już na niektórych blogach Smerfowe prace i muszę przyznać, że jestem pełna podziwu dziewczyny, że tak świetnie się spisałyście! Ja niestety poszłam na łatwiznę i zrobiłam szybki wzorek, który ze Smerfami ma tylko wspólną kolorystykę. Wyjątkowo brakowało u mnie weny twórczej na stworzenie czegoś bardziej oryginalnego. 






Piękny błękit to oczywiście recenzowany w ostatniej notce lakier Pure Blue Beauty Shine od Donegal. Wszystkie białe elementy malowałam farbką akrylową.




 Prace innych uczestniczek projektu możecie znaleźć tutaj


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
SheLazY
AUTHOR
20 lipca 2013 14:10 delete

bardzo ładnie, kolor obłędny ;)

Reply
avatar
20 lipca 2013 14:35 delete

smerfastyczny kolor!:)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
20 lipca 2013 15:01 delete

Może smerfa tu nie widać, ale kolor iście smerfny :D

Reply
avatar
Marce7ina
AUTHOR
20 lipca 2013 15:10 delete

Zdecydowanie piękny błękit!:D

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
20 lipca 2013 15:12 delete

śliczny kolor!

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
20 lipca 2013 15:38 delete

Tak przy ostatnim poście pisałam- cudny kolor;)

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
20 lipca 2013 18:40 delete

jaki przepiękny kolor!! Całość idealna!

Reply
avatar
martitka
AUTHOR
20 lipca 2013 21:19 delete

Bardzo ładne, pięknie się prezentują:)

Reply
avatar
Olusia98
AUTHOR
20 lipca 2013 22:15 delete

Zajefajnie rewelacja nie ma ani jednej malutkiej smugi po prostu Perfekcja
Nic dodać nic ująć ;D

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
20 lipca 2013 22:41 delete

Może i smerfa nie ma, ale i tak mi się bardzo ten mani podoba:)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
20 lipca 2013 22:52 delete

fajny, Smerfny kolorek ;)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
21 lipca 2013 14:08 delete

Piękny ten błękit! :)
W projekcie jak najbardziej można się inspirować -nie trzeba wcale wiernie odwzorowywać, więc jak najbardziej może być tylko wspólny kolor :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
21 lipca 2013 15:27 delete

ale ładnie wygląda :D takie delikatne :D

Reply
avatar
21 lipca 2013 18:22 delete

śliczne masz pazurki, oddaj mi je ;D

Reply
avatar
Beautyicon.pl
AUTHOR
23 lipca 2013 19:34 delete

Piękne paznokcie i kolorek śliczny.

Reply
avatar
PaZuRkI
AUTHOR
7 kwietnia 2014 17:57 delete

Ale piękne!!!! Jaki piękny niebieski!! Bomba!!! wpadniesz do mnie? http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com