Pure Blue Beauty Shine nr 7134

piątek, lipca 19, 2013 15 Comments A+ a-





Cześć kochane!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać piękny błękit o nazwie Pure Blue Beauty Shine od Donegal. Lakier zyskał sympatię nie tylko u mnie, ale i u mojej mamy, która ciągle nosi go na stopach, a buteleczkę zdążyła już przygarnąć do swojej kosmetyczki.






Kilka dni temu na swoim blogu opisywała go ...aalimkaa... klik w ramach lakierowego box'a. W zupełności zgadzam się z jej recenzją, bo lakier jest po prostu ideałem!

Kolor bomba - cudowne, połyskujące czystością niebo.

Lakier nie posiada żadnych drobinek, ale posiada połysk. 

Całkowite krycie osiągnęłam po drugiej, cienkiej warstwie. 

Pędzelek tradycyjny, jak w innych lakierach z kolekcji Beauty Shine - jest wąski, ale jak dla mnie bardzo precyzyjny, wygodny i nie mam żadnego problemu przy manewrowaniu wokół skórek. 

Bardzo dobra konsystencja, która doskonale się rozprowadza po paznokciu. Nie widać żadnych smug i niedociągnięć. Nie farbuje skórek i płytki.

Trwałość u mnie 4 dni ( razem ze wzorkiem i warstwą top coat'u )

Jestem nim całkowicie zachwycona i zauroczona :)





Lakier kosztuje 6,99 zł za 6 ml

Więcej informacji znajdziecie tutaj

oraz tutaj:






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
Liseczek Rudy
AUTHOR
19 lipca 2013 13:03 delete

Oooj bardzo przypadł mi do gustu :) Przepiękny odcień błękitu. Wakacyjne niebo nad morzem mi się przypomina :D

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
19 lipca 2013 13:46 delete

ten kolor jest cudowny...

Reply
avatar
Una
AUTHOR
19 lipca 2013 15:46 delete

Piękny odcień!

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
19 lipca 2013 17:18 delete

Jak piękne bezchmurne niebo <3 Śliczny!

Reply
avatar
Arcelia
AUTHOR
19 lipca 2013 17:30 delete

Piękny kolorek :)

Reply
avatar
19 lipca 2013 17:39 delete

ładnie się błyszczą :D

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
19 lipca 2013 22:18 delete

Takie kolory uwielbiam;)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
19 lipca 2013 23:11 delete

piękny kolorek, uroczy ;p

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
19 lipca 2013 23:13 delete

jest prześliczny! <3

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
19 lipca 2013 23:41 delete

Cieszę się, że Tobie również się spodobał :) Uwielbiam ten lakier :) Twoja mamusia ma świetny gust :D

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
20 lipca 2013 23:32 delete

Piękny:) co tu dużo pisać;)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
21 lipca 2013 21:47 delete

bezkompromisowo jest cudowny ! :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com