Sensique 137

wtorek, lipca 02, 2013 8 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Coś ostatnio wzięło mnie na testowanie starych kolekcji od Sensique. Najpierw brąz, a teraz ten wiśniowy odcień. Muszę przyznać, że  mimo upływu lat, lakiery te nadal mają świetną konsystencję i mam nadzieje, że najnowsza kolekcja im w tym dorówna.






* odżywka jako baza
* dwie warstwy wiśniowego Sensique 137
* zabawa stemplami
* warstwa Top Coat'u

...i gotowe!

Jak Wam się podoba?









Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
Veronique
AUTHOR
2 lipca 2013 15:09 delete

Pięknie to razem wygląda:)

Reply
avatar
Chione
AUTHOR
2 lipca 2013 15:28 delete

Śliczne paznokcie ;)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
2 lipca 2013 16:33 delete

ładny kolorek a stempelki super to dopełniają :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
2 lipca 2013 16:52 delete

Fajne stempelki :) Podobają mi się!

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
2 lipca 2013 17:45 delete

Uwielbiam bordo więc podoba mi sie szalenie ♥

Reply
avatar
Turkusoowa
AUTHOR
2 lipca 2013 20:51 delete

Rewelacyjne manicure :) co prawda ja takie ciemne wiśniowe kolorki wolę zimą,ale czasem latem też najdzie chęć :D wzorek stempelkowy świetny,ożywia ładnie ten bordowy kolorek :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
4 lipca 2013 01:08 delete

super to wygląda, bardzo eleganckie ;)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
14 lipca 2013 12:35 delete

wspaniale Ci to wyszło :) jestem pełna uznania :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com