ASTOR EYE ARTIST PALETA CIENI SMOKEY BROWN 120 Ezebra.pl

poniedziałek, sierpnia 12, 2013 4 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny post z makijażem. Tym razem w tonacji złota i brązu, gdyż miałam za zadanie sprawdzić jakość paletki Astor, którą dostałam w ramach współpracy z internetową drogerią ezebra.pl 

Paletka Astor smokey brown składa się z 5 perłowych cieni z intensywną pigmentacją, a wśród nich znajdują się kolejno:
1. ciemny brąz
2. róż
3. brąz
4. złoto
5. srebrzysty beż
Cienie bardzo dobrze rozprowadzają się na powiece, nie rolują się i nie osypują. Wystarczy niewielka ilość kosmetyku, a już kolor jest zauważalny. Z trwałości również jestem zadowolona, bo cienie trzymały się cały dzień bez poprawiania ( oczywiście po kilku godzinach kolory nie były tak bardzo intensywne, jak w chwili nakładania ). 
Osobiście nie przepadam za perłowymi cieniami, bo nie lubię iskrzących drobinek na powiekach. Ale dla pań lubiących ten efekt myślę, że paletka jest strzałem w dziesiątkę. 
Kolory cieni to również sprawa indywidualna. Moim faworytem jest złoto ( u mnie nr 4 ), które w korzystny dla mnie sposób rozświetliło mi twarz i delikatnie podkreśliło oko, czyli nadało efekt taki, jak lubię.
Paletka kojarzy mi się z kolorystyką sylwestrową i karnawałową :)


A jaki makijaż udało mi się zmalować przy użyciu paletki Astor?









... i jeszcze zoom na samo oko:





Dolną linię wodną podkreśliłam czarną kredką.

Więcej informacji o paletce możecie przeczytać tutaj

W sklepie Ezebra.pl paletka kosztuje 6.99 zł, niestety obecnie jest niedostępna.





Dziękuję internetowej drogerii ezebra.pl za zaufanie.






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
Liseczek Rudy
AUTHOR
12 sierpnia 2013 14:12 delete

Bardzo delikatny makijaż - takie idealny na co dzień, do pracy i od tak po prostu :) Te cienie wyglądają jakby miały na prawdę dobrą pigmentację :)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
12 sierpnia 2013 16:57 delete

piękne ma kolory :) piękny makijaż nią wykonałaś ♥

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
12 sierpnia 2013 19:03 delete

świetny ten makijaż ;) w takim można iść wszedzie ;)

Reply
avatar
Darin
AUTHOR
14 sierpnia 2013 09:48 delete

Piękny makijaż.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com