Czas na lakierowe porządki

niedziela, sierpnia 11, 2013 15 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Wiem, że jesteśmy już w połowie lata, a zazwyczaj sezon porządków rozpoczyna się wiosną, ale ja na przekór tej modzie postanowiłam zrobić porządek w moich lakierowych zbiorach właśnie teraz.

Jak wiecie od stycznia zrobiłam sobie szlaban na zakup nowych lakierów i co dziwne całkiem dobrze mi idzie trzymanie się z daleka od wszelkich półek lakierowych w drogeriach. I mimo, że właśnie pozbędę się 15 sztuk, nadal mam zamiar trzymać się mojego postanowienia (trzymajcie kciuki ;).





Wszystkie lakiery, które mam dzisiaj wyrzucić niestety nie nadają się do dalszego użytku ze względu na ich obecną konsystencję ( są gęste, trudno się rozprowadzają i strasznie wolno wysychają ). 


1. Odżywka Eveline 8w1 total action

Jestem bardzo zadowolona z jej działania. Wiem, że nie każda blogerką ją poleca ze względu na skład, ale z moimi paznokciami zadziałała cuda. Odżywka bardzo je wzmocniła, wyrównała płytkę, skończyły się moje problemy z rozdwajaniem się paznokci. Obecnie zrobię sobie od niej przerwę, ale wiem, że kiedyś pomyślę o jej zakupie jeszcze raz.


2. Lovely Crystal Strenght fiolet

Na paznokciach prezentuje się tak: klik
Z lakieru byłam zadowolona, ale nie skuszę się na niego jeszcze raz.


3. Soraya Granat 109

Niestety nie mam żadnego zdjęcia prezentującego ten odcień. Była to moja druga buteleczka, więc jak możecie się domyślić byłam bardzo zadowolona z niego. Jeżeli poszukujecie szybkoschnący granatowy odcień, to Soraya jest idealna dla Was. 


4. Wibo Extreme Nails Szary 63

Lakier ten stosowałam jako baza do wielu wzorków min.:
klik
klik
klik
klik
klik
klik

Byłam z niego bardzo zadowolona. Może skuszę się kiedyś na zakup drugiej buteleczki.


5. Wibo French Maniciure 1 biel

Niestety nie polecam. Strasznie szybko zgęstniał i ma kiepską pigmentację.


6. Safari Błekit

Może i ładny kolor, ale lakiery Safari jak dla mnie strasznie śmierdzą i są kiepskiej jakości. Wolę dopłacić kilka złotych i kupić lakier, który ma więcej cech pozytywnych.
Prezentowałam go tutaj


7. H&M Nail Polish Peppermint Fusion

Prezentowałam go tutaj i tutaj
Nietypowy odcień, który bardzo przypadł mi do gustu. Nie jestem pewna, czy nadal jest dostępny w sprzedaży.


8. H&M Nail Polish White

Dostałam go w ramach blogerskiej wymiany. Był to mój ulubiony biały lakier ze świetną pigmentacją. Niestety nie jest dostępny w sprzedaży.


9. Lovely party nail Róż

Miałam go tylko raz na paznokciach. Kiepska pigmentacja, przesłodzony kolor, średnia trwałość. 


10. Golden Rose Pretty color Błękit 172

Miałam dwie buteleczki, gdyż byłam zachwycona tym odcieniem. Niestety ze względu na jakość jestem pewna, że nie zdecyduję się na trzecią butelkę. 
Prezentowałam go tutaj

11. Golden Rose Sweet Color fiolet 79

Bardzo ładny odcień "brudnego fioletu". Niestety kiepsko fotogeniczny lakier i trudno złapać jego prawdziwy kolor na zdjęciu.

12. Lakiery Miss selene: 117, 123, 204, 208

Kolory bardzo ładne i niska cena. Kiedyś były one moim numerem jeden. Niestety wielokrotnie przekonałam się, że są to lakiery jednorazowe...tzn. bardzo szybko psuje się ich jakość.
granat 204 kilk klik klik
róż 123 klik




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
Kamila
AUTHOR
11 sierpnia 2013 13:09 delete

nigdy nie lubiłam miss selene. :D

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
11 sierpnia 2013 13:41 delete

Mam ten szary ,który tak często stosujesz na bazy :) również czesto się u mnie pojawia :)

Reply
avatar
Malini S
AUTHOR
11 sierpnia 2013 14:03 delete

Polecam rozcieńczacz do lakierów od AllePaznokcie. Ja już odratowałam nim kilka bardzo starych lakierów :)

Reply
avatar
Mandi Woo
AUTHOR
11 sierpnia 2013 15:42 delete

Ja też ostatnio musiałam pożegnać się z 11 lakierami :)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
11 sierpnia 2013 15:49 delete

śliczny porządek masz :) ja często robię porządki w lakierach ;)

Reply
avatar
HawaiiIslands
AUTHOR
11 sierpnia 2013 16:16 delete

Mam takie samo postanowienie jak Ty :) I jak na razie udaje mi się w nim wytrwać, ale łatwo nie jest.

Reply
avatar
11 sierpnia 2013 19:23 delete

uuu troszkę ich zniknie, a rozcieńczalniki nie pomagają?

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 sierpnia 2013 21:26 delete

Dziękuję za podpowiedź :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 sierpnia 2013 21:26 delete

Czyli nie tylko ja robię porządki latem ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 sierpnia 2013 21:26 delete

To trzymam kciuki za nas obie :D

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
11 sierpnia 2013 21:28 delete

kiedyś używałam rozcieńczalnik firmy Inglot i się na nim zawiodłam. Miałam wrażenie, że wlali tam sam aceton :(

Reply
avatar
11 sierpnia 2013 22:20 delete

Fakt, będę testowała z Delii jeśli będzie się sprawdzał to dam wzmiankę :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
12 sierpnia 2013 11:13 delete

nie lubię rozstawać się z lakierami, ale jak trzeba to trzeba ;D

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
12 sierpnia 2013 12:33 delete

Ja jakiś czas temu porządki u siebie robiłam i kilka niestety też poszło do wyrzucenia, no ale nic przecież wieczne nie jest :D

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
12 sierpnia 2013 18:01 delete

własnie malowałam paznokietki u stóp na błękitny kolorek :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com