Delikatny róż Beauty Shine Donegal 7138

poniedziałek, sierpnia 26, 2013 32 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dzisiaj mam dla Was recenzję subtelnego różu o nazwie Pastel Blush Beauty Shine Donegal, który możecie znaleźć pod numerem 7138.






Co mogę więcej napisać o kolorze? Jest to delikatny, pastelowy róż, który nie należy do przygaszonych odcieni. Pełne krycie osiągnęłam już po nałożeniu drugiej warstwy ( pierwszej cienkiej, drugiej troszkę grubszej na wyrównanie kolorem wszystkich części płytki).

Lakier nie pozostawia smug nawet przy pierwszej warstwie, bardzo dobrze się rozprowadza po płytce. 

Konsystencja jak dla mnie idealna, ani za gęsta ani za rzadka. Nic nie rozlewa się po skórkach. 

Lakier nie farbuje skórek i płytki. Pędzelek tradycyjny, jak w każdym lakierze firmy Donegal, czyli mnie osobiście nie sprawia żadnego problemu przy manewrowaniu wokół skórek. 

Trwałość 5 dni ( razem z odżywką, top coat'em i wzorkiem wykonanym farbkami akrylowymi).

Więcej informacji o tym lakierze możecie znaleźć


Cena: 6.99zł za 6ml







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

32 comments

Write comments
aliza z.
AUTHOR
26 sierpnia 2013 17:05 delete

Bardzo ładny kolor :)

Reply
avatar
Kaśśś^^
AUTHOR
26 sierpnia 2013 17:14 delete

Śliczny kolorek!:)

Reply
avatar
Nani
AUTHOR
26 sierpnia 2013 17:34 delete

Też mam lakier tej firmy, podobny ale trochę jaśniejszy - 7140 i muszę przyznać że jest bardzo fajny :) co prawda też musiałam nałożyć dwie warstwy bo lubię mieć dobrze pomalowane paznokcie, ale ogólnie bardzo przypadł mi do gustu, bo pędzelkiem dobrze się rozprowadza.
Świetny blog :)

Reply
avatar
26 sierpnia 2013 18:00 delete

Ładny, subtelny kolorek. Pasuje Ci ;)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
26 sierpnia 2013 19:14 delete

Pasuje do Twoich dłoni, bardzo ładny kolorek :)

Reply
avatar
26 sierpnia 2013 19:28 delete

Jakiego topu użyłaś? Kolor podoba mi się bardzo.

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
26 sierpnia 2013 19:54 delete

Kolor naprawdę jest śliczny :)

Reply
avatar
Arcelia
AUTHOR
26 sierpnia 2013 19:58 delete

Cudny kolorek, a ten błysk mmm :)

Reply
avatar
S
AUTHOR
26 sierpnia 2013 20:08 delete

Kolorek piękny, wydaje się być idealny na co dzień, bo nie jest jaskrawy, natomiast jest wesoły :)

Reply
avatar
26 sierpnia 2013 20:08 delete

Kolor jest cudowny. Bardzo w moim stylu:)

Reply
avatar
26 sierpnia 2013 21:05 delete

Właśnie mam na pazurkach ten lakier tylko troszkę inny odcień :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
26 sierpnia 2013 21:26 delete

Top Coat Quick Dry EuroFashion :)

Reply
avatar
26 sierpnia 2013 21:31 delete

fajny, strasznie lubię takie brudne kolory :)

Reply
avatar
Angie
AUTHOR
26 sierpnia 2013 22:05 delete

Prześliczny kolorek!

Reply
avatar
Szarona
AUTHOR
26 sierpnia 2013 22:11 delete

Lubię takie kolory :)

Reply
avatar
26 sierpnia 2013 22:16 delete

Takie róże należą do moich ulubionych. Achh. Pięknie wygląda! Jaki ma połysk... ;>

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
26 sierpnia 2013 22:37 delete

uwielbiam taki kolory.. śliczny:)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
26 sierpnia 2013 23:29 delete

Piękny kolor, chcę ten lakier! :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
26 sierpnia 2013 23:39 delete

Ostatnio jestem fanką takiego różu :D Całe szczęście, że mam podobny.
Ta firma robi się coraz bardziej intrygująca jednak...

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
27 sierpnia 2013 00:51 delete

kolorek bardzo fajny ;)

Reply
avatar
puszka
AUTHOR
27 sierpnia 2013 02:39 delete

Mam go ;) Niestety ja osiągam satysfakcjonujące krycie dopiero po 3 warstwie, ale być może kładę cieńsze, niż Ty ;)

Reply
avatar
27 sierpnia 2013 05:56 delete

bardzo ładny kolorek!
Ja niestety mam pecha,co do paznokci i lakierów..
wczoraj dodałam post o lakierach p2. pomalowałam ładnie paznokcie do foto,wieczorem myłam naczynia i już nie mam ślicznych paznokci i tak z każdym lakierem :(

Reply
avatar
anydalla
AUTHOR
27 sierpnia 2013 08:04 delete

Świetny kolorek :)

Reply
avatar
andżelika
AUTHOR
27 sierpnia 2013 08:51 delete

Świetny kolor - mój ulubiony!!!

U mnie z kolei dzisiaj wzor(k)owo paskowo - zapraszam w wolnej chwili!

Reply
avatar
27 sierpnia 2013 10:27 delete

prześliczny kolor. na moich paznokciach goszczą głównie róże i czerwienie

Reply
avatar
27 sierpnia 2013 10:29 delete

Uwielbiam takie kolorki, mam podobny i bardzo często go używam ;)

Reply
avatar
Pulinka
AUTHOR
27 sierpnia 2013 11:16 delete

śliczny kolor, masz bardzo ładne paznokcie :)

Reply
avatar
Insomnia
AUTHOR
27 sierpnia 2013 12:21 delete

kolor śliczny ale jak zadbane pazurki ;-)

Reply
avatar
K.
AUTHOR
27 sierpnia 2013 13:23 delete

Muszę w końcu zainwestować w jakieś lakiery Donegal :)
świetne zdjęcia!

Reply
avatar
Eliza De.
AUTHOR
27 sierpnia 2013 14:01 delete

Kolor bardzo ładny :)
Pozdrawiam!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com