Dłonie + stopy + makijaż = moja propozycja na wesele

piątek, sierpnia 23, 2013 29 Comments A+ a-




Cześć kochane!


W ostatnią sobotę bawiłam się na przyjęciu weselnym. W końcu udało mi się zgrać wszystkie zdjęcia, więc chciałabym Wam dzisiaj pokazać, jak "ubrane" były moje dłonie, stopy i oczy :).

Zacznę od dłoni... Ponieważ sukienkę miałam delikatną i skromną w odcieniu jasnego różu, postanowiłam zaszaleć z kolorami na butach :). Inspiracją do wzorku na paznokciach u rąk były właśnie one:





Lakiery, które użyłam to kolejno:

* czerń - Essence colour&go black
* róż - OPI Kiss me on my tulips
* niebieski- Miss selene 222
* fiolet - Joko Hollywood J155 Rosemary's Dream


Postanowiłam, że paznokcie u nóg ozdobię tylko jednym kolorem i wypadło na róż OPI Kiss me on my tulips ( przy okazji kolor w nienaruszonym stanie do tej pory się utrzymuje ):




Makijaż oka - jak zwykle mój odwieczny dylemat, jakie kolory wybrać by nie przesadzić, nie postarzeć się i nie wyglądać, jak człowiek, który ma problemy ze snem...

Wybrałam uniwersalne kolory, czyli takie, w których czuję się najlepiej. Na powiekę ruchomą wybrałam odcień opalizującej brzoskwini z palety Sephora, do góry roztarłam go brązem z palety Sleek Au naturel. Pod łukiem brwiowym i w wewnętrznym kąciku naniosłam naturalny kolor beżu z palety Sephora, a linię dolną rzęs rozświetliłam złotem. Eyelinerem zrobiłam czarną  kreskę, czarną kredkę naniosłam na linię wodną. Mocno wytuszowałam rzęsy i przykleiłam sztuczne kępki.







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

29 comments

Write comments
anydalla
AUTHOR
23 sierpnia 2013 18:45 delete

Fajny pomysł :)
Na paznokciach masz jakiś top coat? Błyszczą się nieziemsko.

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
23 sierpnia 2013 18:49 delete

Tak :)jest to top coat EuroFashion (uwielbiam go :D)

Reply
avatar
anydalla
AUTHOR
23 sierpnia 2013 19:16 delete

Dziękuję, muszę wypróbować, bo efekt jest świetny :)

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
23 sierpnia 2013 19:18 delete

Bardzo podoba mi się to mani na rączkach :)

Reply
avatar
Paulina Chuda
AUTHOR
23 sierpnia 2013 19:26 delete

jaka cudna kreska!!! musze wyprobowac ten mejkap, bardzo mi sie podoba! pozdrawiam:*

Reply
avatar
Mandi Woo
AUTHOR
23 sierpnia 2013 20:04 delete

Ale śliczny makijaż :)
Pazurki również piękne :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
23 sierpnia 2013 20:04 delete

Ale obłędnie błyszczące pazurki, cudowne :)

Reply
avatar
martitka
AUTHOR
23 sierpnia 2013 20:10 delete

Świetny ten manicure, a stópki boskie hehe ;)

Reply
avatar
Malwina Pach
AUTHOR
23 sierpnia 2013 21:21 delete

Piękne paznokcie!!! I słodkie oczko!

Reply
avatar
aga1002
AUTHOR
23 sierpnia 2013 21:43 delete

Paznokcie masz przepiękne i super umalowane, podobają mi się te kolorki, oczko też piękne :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
23 sierpnia 2013 22:25 delete

Ulala! I paznokcie piękne i makijaż pierwsza klasa! Zapewne byłaś gwiazdą wesela :)

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
23 sierpnia 2013 22:25 delete

cudne, pięknie błyszczą :) !!!

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
24 sierpnia 2013 02:15 delete

Paznokcie rewelacja:) Niby banalny wzór, a efekt niesamowity:)

Reply
avatar
24 sierpnia 2013 06:34 delete

piekne pazurki.......a jaki makijaz...Ty zdolniacho :)

Reply
avatar
Angelika Ś.
AUTHOR
24 sierpnia 2013 09:16 delete

super, a jak się błyszczą:D

Reply
avatar
SANDRAxblog
AUTHOR
24 sierpnia 2013 11:50 delete

piękne te u rąk :)

Reply
avatar
24 sierpnia 2013 12:27 delete

Śliczne paznokietki jedne i drugie :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Veneaa:*
http://veneaa.blogspot.com/

Reply
avatar
Daga
AUTHOR
24 sierpnia 2013 12:43 delete

Cudownie ci wyszło <33

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
24 sierpnia 2013 16:13 delete

makijaż bardzo ładny ;) a pazurki oczywiście aby pasowały do butów i bardzo fajnie udało Ci się dobrać kolorki ;)

Reply
avatar
Fabryczna
AUTHOR
24 sierpnia 2013 21:24 delete

Jeeej, ale rzęsiska! :D

Reply
avatar
Magdalena B
AUTHOR
24 sierpnia 2013 21:50 delete

genialne pazurki i te oczy ;*

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
24 sierpnia 2013 22:07 delete

świetnie to wszystko wygląda:)

Reply
avatar
25 sierpnia 2013 12:45 delete

Ale świetnie, wyglądają jakby pływały te paznokcie :D Super makijaż ;)

Reply
avatar
Stokrotka
AUTHOR
25 sierpnia 2013 13:46 delete

śliczne i bardzo oryginalne ;)

Reply
avatar
HawaiiIslands
AUTHOR
25 sierpnia 2013 13:56 delete

Makijaż bardzo ładny :) Paznokcie są cudowne!

Reply
avatar
25 sierpnia 2013 15:18 delete

Wszystko pięknie dobrane! Świetny mani, a makijaż też niczego sobie! Rzęsy piękne, nie widać nawet, że coś jest doczepione ;)

Reply
avatar
Gosia
AUTHOR
25 sierpnia 2013 16:58 delete

Paznokcie - cudo!

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
27 sierpnia 2013 01:58 delete

paznokcie jak paznokcie, ale ten makijaż mnie zachwycił totalnie! jest piękny. cudna kreska, kolory i te rzęsy!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com