Myszka Miki na paznokciach!

wtorek, sierpnia 27, 2013 36 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dzisiaj na moim blogu pojawia się ostatni wzorek, który wykonałam w ramach Projektu Wieczorynka. Z mojej strony bardzo serdecznie chciałabym podziękować organizatorce całej zabawy - naszej kochanej mixoflife za świetny pomysł i zmotywowanie tylu dziewczyn do wymyślania kolejnych cudów na paznokciach.


Na ostatni tydzień została przewidziana bajka Myszka Miki. Już kiedyś motyw ten pojawił się u mnie na paznokciach tutaj, ale tym razem postanowiłam podejść do sprawy bardziej ambitnie i spróbować namalować farbkami chociaż część postaci.




Lakier, który wybrałam za tło, to prezentowany we wczorajszym poście róż Pastel Blush firmy Donegal. 

Na kciuku i palcu serdecznym ręcznie namalowałam farbkami bohaterów bajki. Potem stwierdziłam, że czegoś mi brakuje na pozostałych paznokciach, więc dodałam kolorowej mieszanki z limitowanej edycji lakierów Delia ( mój numer to M01), który w buteleczce wygląda o tak:




A na paznokciach pokrytych wcześniej 2 warstwami różu Donegal o tak:





Wzorek wykonałam z myślą o:

Prace pozostałych uczestniczek zabawy możecie znaleźć tutaj



Zapraszam do polubienia mojego bloga na Facebooku


Oraz śledzenia go na Bloglovin


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

36 comments

Write comments
Ave
AUTHOR
27 sierpnia 2013 14:33 delete

Świetnie! Bardziej podoba mi się wersja z tym brokatowym lakierem Delii, dobrze, że go dodałaś :)

Reply
avatar
27 sierpnia 2013 14:53 delete

Jaka piękna! Aż przypominają mi się te wszystkie wieczorynki.. Uwielbiałam Myszkę Miki. Mam nawet kilka koszulek z nią!
Świetny mani i dobrą decyzją było domalowanie tą Delią :)

Reply
avatar
Paulina Cz
AUTHOR
27 sierpnia 2013 15:00 delete

są prześliczne :)

Reply
avatar
27 sierpnia 2013 15:54 delete

śliczne subtelne miky. :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
27 sierpnia 2013 16:44 delete

Bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Karolina
AUTHOR
27 sierpnia 2013 16:55 delete

bardzo ładny kształt paznokci :)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
27 sierpnia 2013 17:04 delete

w drugiej wersji wygląda o wiele lepiej!:)

Reply
avatar
sue
AUTHOR
27 sierpnia 2013 17:16 delete

wow, wygląda to fenomenalnie :O:)

Reply
avatar
27 sierpnia 2013 18:24 delete

Hi. You have a lovely blog. I'm your new follower. I wpuld like you to follow me back. Thanks youu!!

http://how2befashion.blogspot.com.es/

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
27 sierpnia 2013 18:24 delete

ale słodka myszka ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
27 sierpnia 2013 19:11 delete

Dziękuję :) Ciągle nad nim pracuję.

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
27 sierpnia 2013 19:50 delete

Ale świetne myszki :D I ten lakier Delii mi się podoba :)

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
27 sierpnia 2013 20:31 delete

wspaniałe połączenie - zakochałam się <3

Reply
avatar
oneself
AUTHOR
27 sierpnia 2013 20:57 delete

bardzo podobają mi się Twoje paznokcie! a ten wzorek z Myszką Miki jest świetny :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
27 sierpnia 2013 20:59 delete

Bardzo fajnie to zmalowałaś :)
Dziękuję za udział w projekcie :*
I już teraz zapraszam na kolejny, o którym informacja pojawi się we wrześniu ;)

Reply
avatar
Kaprysek
AUTHOR
27 sierpnia 2013 20:59 delete

ale pomysł ;) Co prawda nie w moim guście, ale jest bajkowo ;)

Reply
avatar
Rzenn
AUTHOR
27 sierpnia 2013 21:04 delete

Pięknie, ten brokat świetnie współgra :)) I piękne malunki, masz talent!

Reply
avatar
Égotiste
AUTHOR
27 sierpnia 2013 21:41 delete

Ale super to wygląda :) fajny pomysł, podoba mi się :) może sama spróbuję, tylko że ja nie mam cierpliwości do takich szczegółów ;p

Reply
avatar
27 sierpnia 2013 22:03 delete

ten post przypadł mi do gustu ;) oby tak dalej! :)

Reply
avatar
Marta
AUTHOR
27 sierpnia 2013 22:06 delete

piękny mani, tylko długość paznokci jest różna - to specjalnie? :)

Reply
avatar
gosia mysz
AUTHOR
28 sierpnia 2013 01:10 delete

zostałaś nominowana zapraszam do tablicy do odpowiedzi :)
szczegóły na blogu
http://gosiamysz.blogspot.com/

Reply
avatar
Franka
AUTHOR
28 sierpnia 2013 09:24 delete

ale śliczny wzorek :D w zyciu by mi to tak ładnie nie wyszło :)

Reply
avatar
Kaja Ewa
AUTHOR
28 sierpnia 2013 12:47 delete

są urocze !! wyszły naprawdę ładnie :)

http://kefashionsisters.blogspot.com/

Reply
avatar
Ann
AUTHOR
28 sierpnia 2013 12:53 delete

Świetne zdobienie ! :)

Reply
avatar
Luśka
AUTHOR
28 sierpnia 2013 14:11 delete

Uwielbiam Twoje zdobienia są perfekcyjne!

Reply
avatar
Karola
AUTHOR
28 sierpnia 2013 15:22 delete

Przepięknie wyszło:) Wpadł mi w oko ten brokatowy lakier*_*

Reply
avatar
kendall
AUTHOR
28 sierpnia 2013 16:27 delete

jak słodko :) zazdroszczę tej delii, jakbym widziała wcześniej że tak fajnie wygląda to też bym kupiła!

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
29 sierpnia 2013 00:19 delete

Jak tu pięknie! Ale Myszka Miki mnie zauroczyła i zdobyłaś nią moją uwagę zdecydowanie! :D Idealne w każdym calu.

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
29 sierpnia 2013 21:42 delete

Tylko środkowy paznokieć ma inną długość niż pozostałe. Niestety mi się złamał i zmienił się jego kształt, więc nie chciałam skracać pozostałych, bo i tak by się wyróżniał. Przy każdym malowaniu powolutku wyrównuję płytki i mam nadzieję, że niedługo będą równe :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com