Neon Green Beauty Shine od Donegal

piątek, sierpnia 16, 2013 14 Comments A+ a-





Cześć kochane!

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję neonowej zieleni zwanej przeze mnie "shrekową" od Firmy Donegal. Lakier możecie znaleźć pod numerem 7133, a jego urocza nazwa to Neon Green.

Niestety jestem strasznie wściekła na jakość zdjęć, ale robiłam je późnym wieczorem. Próbowałam jakoś je wyostrzyć i naprawić to ziarninie, ale chyba wyszło jeszcze gorzej niż wyglądała ich pierwotna wersja.







Kolor, jak już wspomniałam to neonowa zieleń, na którą gdy patrzę widzę postać Shreka :). Na zdjęciach wygląda na lekko zgniłą zieleń, ale na żywo odcień ten jest zdecydowanie ładniejszy. Znowu jestem bardzo zadowolona z jakości lakieru Beauty Shine.

Bardzo dobrze się rozprowadzał, nie pozostawiał smug i nie farbował. Jedyny minusik to krycie..potrzeba dwóch grubych, bądź trzech cienkich warstw, by ładnie wyrównać kolorem całą płytkę. 

Pędzelek tradycyjnie dosyć cienki, mnie osobiście nie sprawia trudności manewrowanie nim.

Trwałość około 5 dni testowana z warstwą zabezpieczającą w postaci Top Coat'u.

Cena: 6,99 zł / 6 ml


Więcej informacji o lakierze znajdziecie tutaj

Dziękuję firmie Donegal za zaufanie.







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
aliza z.
AUTHOR
16 sierpnia 2013 13:06 delete

Ładny odcień zieleni :)

Reply
avatar
Mandi Woo
AUTHOR
16 sierpnia 2013 13:53 delete

zdjęcia są dobre:)
Fajny ten lakier :)

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
16 sierpnia 2013 14:06 delete

jeden z moich ulubionych kolorów <3

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
16 sierpnia 2013 15:28 delete

Bardzo ładna ta zieleń, lubię takie kolory :)

Reply
avatar
16 sierpnia 2013 16:02 delete

Piękna, soczysta zieleń. Bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Arcelia
AUTHOR
16 sierpnia 2013 16:09 delete

Nie mój kolor :/

Reply
avatar
Sylka
AUTHOR
16 sierpnia 2013 16:33 delete

Lubię te lakiery za ich połysk :)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
16 sierpnia 2013 17:03 delete

ale śliczny- kusi mnie aby kupić takie kiwi ;)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
16 sierpnia 2013 18:05 delete

Dlaczego tych lakierów nie ma w drogeriach... Chętnie bym je kupiła! :) Do tego ten kolor jest fantastyczny :)

Reply
avatar
16 sierpnia 2013 20:59 delete

bardzo spoko zieleń :)

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
17 sierpnia 2013 09:21 delete

intrygujący kolor :) Wzbudził we mnie zainteresowanie :)

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
17 sierpnia 2013 16:15 delete

pięknie, choć nie lubię takich odcieni na swoich pazurkach ;)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
17 sierpnia 2013 22:31 delete

bardzo "inny" :D podoba mi się:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com