Pastel Soft Purple Beauty Shine Donegal

czwartek, sierpnia 08, 2013 9 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was z pięknym, delikatnie pastelowym fioletem Beauty Shine od Donegal nr 7134 o nazwie Pastel Soft Purple, który jutro posłuży mi jako tło pod wzorek na zaliczenie kolejnego tygodnia Projektu Wieczorynka.





Jest to kolejny lakier od firmy Donegal, z którego jest bardzo zadowolona. Kolor, jak już wspominałam to delikatna lawenda, która ładnie się prezentuje zarówno na paznokciach u rąk, jak i u nóg.

Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch średniej grubości warstw. Lakier bardzo szybko wysycha, nie smuży, gładko rozprowadza się po całej płytce. 

Nie przebarwia skórek, ani paznokci. Pędzelek tradycyjny, jak w pozostałych lakierach z kolekcji Beauty Shine - uważam go za precyzyjny i dobrze manewruje się nim wokół skórek.

Trwałość: u nóg ze wzorkiem i top coat'em 2 tygodnie, czyli aż do pojawienia się lekkiego odrostu
                 u rąk 4 pełne dni ( również testowany ze wzorkiem i dodatkową warstwą top coat'u).





Lakier jest dostępny do kupienia na stronie internetowej firmy Donegal tutaj

Cena: 6,99 zł / 6ml






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
K.
AUTHOR
8 sierpnia 2013 14:38 delete

piękny, pastelowy kolor :) pastele są najlepsze :D

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
8 sierpnia 2013 14:52 delete

podoba mi się bardzo ♥

Reply
avatar
Alicja R.
AUTHOR
8 sierpnia 2013 14:58 delete

Przepiękny odcień, ot co! Miałam jeden lakier marki Donegal - dość ciemny fiolet. Niestety, dość kiepsko się u mnie spisywał :( Pozostawiał straszne smugi i szybko się ścierał.

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
8 sierpnia 2013 15:02 delete

Ostatnio bardzo lubię pastelowe fiolety :) Ten mnie oczarował.

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
8 sierpnia 2013 16:19 delete

Sliczny kolorek :) Taki delikatny i subtelny :) Nigdy nie miałam lakierów tej marki :) Jedyne co od nich mam to wsuwki :P

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
8 sierpnia 2013 22:32 delete

uwielbiam takie kolorki :) ahh <3 cudeńko !

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
8 sierpnia 2013 22:46 delete

Kolorek zdecydowanie przypadł mi do gustu:)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
9 sierpnia 2013 21:23 delete

bardzo ładny kolor:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com