Pastel Soft Purple na stopach

środa, sierpnia 14, 2013 13 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dawno nie prezentowałam żadnego pedicure, więc czas to zmienić :). W zeszłym sezonie letnim na moich stopach ciągle gościł french z różnymi wzorkami, w tym roku postanowiłam to zmienić i postawić na kolor.





Pastelowy fiolet to oczywiście lakier Donegal Beauty Shine Pastel Soft Purple 7134, którego recenzję znajdziecie tutaj.

Postanowiłam namalować wzorek tylko na największych paznokciach, bo i tak wydał mi się troszkę przesadzony :). Wymieszałam białą i granatową farbkę akrylową oraz dodałam granatowe mini okrągłe cyrkonie.





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
K.
AUTHOR
14 sierpnia 2013 10:41 delete

Piękny, zmiana na kolor - dobra decyzja! :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
14 sierpnia 2013 11:33 delete

Chce mieć takie paznokcie u nóg! :( A pedi przepiękne!

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
14 sierpnia 2013 17:17 delete

bardzo ładnie to wygląda:) aczkolwiek nie przekonują mnie wszelkiego rodzaju cekinki i ozdóbki przy paznokciach u nóg ;)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
14 sierpnia 2013 19:42 delete

wow bosko ♥.♥

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
14 sierpnia 2013 21:08 delete

pięknie to wygląda...:)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
14 sierpnia 2013 23:39 delete

doskonałe i tyle! ;p

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
15 sierpnia 2013 02:44 delete

super! prosze o rade - co robisz,zeby cekiny trzymaly sie jak najdluzej? ;)

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
15 sierpnia 2013 12:53 delete

ale cudowne :) szkoda, że ja nie potrafię robić kwiatuszków tą metodą :P ale muszę się nauczyć koniecznie :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 sierpnia 2013 20:09 delete

Na wszelkiego rodzaju ozdoby mam trzy sposoby :)
1. wtapianie na jeszcze mokry lakier - jest to najprostsza metoda, ale sprawdza się głównie przy płaskich ozdobach, więc jej nie polecam
2. po pomalowaniu paznokci na wybrany kolor, w miejsce gdzie chcę wtopić ozdobę nakładam kropelkę starego ( już lekko gęstego) bezbarwnego lakieru, a potem wykałaczką dodaję np cyrkonię... jest to moja ulubiona metoda, którą stosuję najczęściej i jeszcze nie zdarzyło mi się by coś odpadło przed pojawieniem się odprysków bądź odrostów.
3. w przypadku większych i cięższych ozdób korzystam z kleju do tipsów. Jest to metoda najbardziej radykalna, ale ozdoba mocno się trzyma i czasami jest nawet problem by się jej pozbyć ;)

Najważniejsze jest by po wtopieniu ozdoby zabezpieczyć całą płytkę warstwą utwardzacza/top coat'u.

Reply
avatar
ByMarta
AUTHOR
17 sierpnia 2013 12:22 delete

Malowanie paznokci u stóp traktuje jak przymus... Twoje dzieło jest piękne i marzę o takim na moich pazurach ;))

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com