Podsumowanie lipiec 2013

poniedziałek, sierpnia 05, 2013 10 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Wreszcie znalazłam wolną chwilę, by usiąść i zabrać się za przygotowanie krótkiego podsumowania moich poczynań w ostatnim miesiącu. Dosyć późno się za to zabieram (w końcu mamy już 5 dzień nowego miesiąca...), ale lipiec obfitował u mnie w rozjazdach w miejsca, gdzie oderwana byłam od internetu. Sierpień będzie już spokojniejszy i może wreszcie uporządkuję parę spraw. Niestety od 1,5 tygodnia męczę się z chorobą, do tego upał nie wpływa korzystnie na regenerację mojego ciała. Najpierw diagnoza lekarska wskazała anginę ropną, teraz mam powikłania i przeszło mi na uszy oraz węzły chłonne. Kolejnego antybiotyku na szczęście nie dostałam i zostało mi tylko leczenie się witaminkami, wapnem i jakimś lekarstwem, który używa się na alergię oraz obserwacja, czy stan się nie pogarsza. Jeszcze słyszę jako tako, więc jestem dobrej myśli :). 

Po moich krótkich wywodach przejdę do głównej części dzisiejszego posta :)

W tym miesiącu napisałam: 16 postów
Miesiąc lipiec: 31 dni
Notka pojawiała się średnio co: 1,94 dnia



Muszę przyznać, że wynik całkiem niezły jak na mnie :)


A co Wam prezentowałam...


Zacznę od postów makijażowych, których było aż dwa :)


Pierwszy 






...i drugi




Pojawiły się trzy recenzje lakierów


Perły od Donegal 7142 Pearl lou lou, który obecnie zastępuje mi biały lakier pod wzorki. Nadal jestem z niego bardzo zadowolona, szczególnie jeżeli chodzi o krycie :)




Bordowego lakieru Manhattan, który za całe 1,99 zł dostaniecie w drogerii internetowej ezebra.pl



 Oraz ślicznego błękitu Od Donegal 7134 Pure Blue



Dołączyłam do Projektu Wieczorynka i oto moje prace:


Tydzień 1
Bolek i Lolek



Tydzień 2
Smerfy



Tydzień 3
Wilk i Zając



 Tydzień 4
Gumisie



Tydzień 5
Kubuś Puchatek



Pozostałe wzorki, które Wam prezentowałam, a nie są związane z Projektem Wieczorynka to:


Srebrny stemplowy wzorek na lakierze Sensique 137




Maki malowane farbami akrylowymi na cytrynowym lakierze Claire's




Róże na Manhattan bordo




To już wszystko. Mnie osobiście zabrakło paznokci u nóg, a przecież lipiec to czas kiedy sandały i klapki są na porządku dziennym. W sierpniu postaram się to nadrobić, dokończyć Projekt Wieczorynka oraz zasypać Was kolejnymi propozycjami makijażowymi. 

Przypominam także, że mój blog jest na bloglovin'. Zapraszam do śledzenia mnie przez tą witrynę klikając obrazek w pasku bocznym mojego bloga :).




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
Marlenails
AUTHOR
5 sierpnia 2013 15:54 delete

Świetne pazurki i makijaże :) dużo zdrowia życzę :* !

Reply
avatar
KamiluŚkaa
AUTHOR
5 sierpnia 2013 22:56 delete

śliczne pazurki
ps. dobrze, że o tym wspomniałas, chyba zmienię datę akcji, ponieważ z wakacjami kończy się kilka projektów.. daj znac na maila kiedy by ci pasowało :)

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
6 sierpnia 2013 09:04 delete

róże i maki powalają ;D

Reply
avatar
Luneczka
AUTHOR
6 sierpnia 2013 13:14 delete

Kreskówkowe paznokcie wymiatają! :)

Reply
avatar
Cinde rella
AUTHOR
6 sierpnia 2013 14:51 delete

Kreatywne paznokcie :d Wzory mega pozytywne ♥

Reply
avatar
olaeey
AUTHOR
6 sierpnia 2013 15:06 delete

O kurczę. Jak zobaczyłam Twoje paznokcie to mi szczęka opadła :O Jakie dłuugie.. Piękne są. I mówię to szczerze xd Ja mam takie krótkie połamańce, że aż mnie ściska coś w środku ,bo zazwyczaj miałam ładne i dłuższe, a teraz coś się z nimi porobiło :(
KONIECZNIE dodaję Cię do obserwowanych :D

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
6 sierpnia 2013 17:14 delete

te wzory na pazurach masz przecudne!

Reply
avatar
6 sierpnia 2013 18:29 delete

wspaniałe paznokietki robisz...jestem pod ogromnym wrażeniem :)

Reply
avatar
Mandi Woo
AUTHOR
6 sierpnia 2013 20:41 delete

Oj bardzo dobrze Cię rozumiem, jeżeli chodzi o anginę ropną i uszy. Wszystko to przechodziłam, i jadłam same papki.
Śliczne makijaże i pazurki, widać, że się do tego bardzo dobrze i ładnie przykładasz :)

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
9 sierpnia 2013 10:03 delete

Chyba też musiałabym zastosować takie podsumowanie:) Może w końcu wzięłabym się ostrzej do roboty:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com